Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Aphanius sirhani Azraq Oasis (JOR)
Hola,

Acaba la temporada de Aphanius i tinc un problema, tindre que treure els meus peixos de la terrassa. Car al meu edifici ens aterrat un "xoni" que es dedica a tirar lleixiu als meus recipients, eh ke lagua trae moquitoh tigre, età proibió i no la puedeh tenè.

A matat tots els meus A. apodus Ain M'lilla i no reduïre al maxim els recipients -sols els que estiguin a cobert d'aquest salvatge-.

Tofol si vols mès al.levins, quedem... Si algú mès en vol. Penseu que es una espècie que no resisteix temperatures baixes i a l'hivern no pot estar al exterior per sota de 10 Cº.

Cordialment
Quina llastima, no voldria pas que es malbaratesin, pero jo em faria carrec.
Suerte.
Doncs potser que amb aquest tal "xoni" li .... me callo.

Jo no sé com están els meus. El tanc està ple de Ceratophyllum. Algú es menja el pinso i la larva, això si.

Si no són molta colla els puc posar amb els meus. Si són molta colla ... bé, abans que "el xoni" els fregeixi amb hipoclorit, ja els apanyaré alguna cosa.

No puc venir però fins la setmana vinent. Mentre tant que el Xavi em guardi els meus.

Salutacions
Puc oferirvos un recipient per a mantenir els Aphanius a l'exterior. Es de plàstic d'uns 90L, foradat per a que no vessi quan plou.

Jo ja no en puc montar mes trastos...
Salutacions,

MIJABA.
Els Aphanius sirhani necessiten estar al exterior, amb irradiació solar, ja que en aquaris no funcionen. Sols els passare a gent que pugui tindre recipients al exterior i els pugui recollir si gela, per sota de 10 Cº, es tindrien que recollir, si no podem tindre un estany amb molt de llot acumulat al fons. Encara que un dia ó dos a 0 Cº, els resisteixen......

Cordialment,
Si no trobes algú més, amb urgència, compta amb mi i el cacharro aquest, encara que la meva intenció era no muntar mes trastets al balcó Big Grin
Salutacions,

MIJABA.
Jo els tinc amb un acuari que no hi poden tirar rès per estar fora del seu abast, esta just sota seu i no el pot veure... tots els altres, el Xoni si ha dedicat a tirar-hi quelcom...

Aquest dimecres passare per l'AAB, si ets en parlem.

Cordialment
Hola Pere

Mi experiencia con esta especie fuè toda en mi killiroom en un acuario de 14 litros -unos 12 reales- y la pareja se reprodujo satisfactoriamente è incluso tubo alevines con ellos a pesar del poco espacio disponible.

No sè si fueron las mejores condiciones pero por si se anima alguien màs.

Valiente cabròn el xoni ese !! Big GrinBig Grin
!........la vida puede ser maravillosa! Andrès MontesConfusedmiley4:
pere,
he trobat això:
"Los métodos más eficaces contra las picaduras de mosquito.
...Las carpas (especialmente las carpas koi que son ornamentales) y las gambusias son depredadores natos de estos insectos aunque son especies invasoras. ..."

http://blogs.elpais.com/la-doctora-shora....html#more

li dius al teu veí que ets d'un programa pilot d'extermini de mohquitoh del Departament i que amb les seves accions vandàliques està posant en perill totes les investigacions.

o passa a l'acció directa
Qualsevol peix menja larves de mosquit.

Aquest Xoni és que simplement és burro.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Aphanius iberus ferbb 3 2.485 24-12-2013, 09:33
Último mensaje: Petxinot
  Aphanius persicus pasa a dir-se Aphanius farsicus Petxinot 0 1.219 16-04-2012, 17:21
Último mensaje: Petxinot
  Estanc - Aphanius Mento "Elbistan" MIJABA 4 2.407 13-04-2012, 15:45
Último mensaje: Jaume71
  Aphanius iberus Alt Empordà Pere Sastre 0 1.197 23-02-2012, 21:03
Último mensaje: Pere Sastre
  Jo no les tinc totes... (Aphanius) MIJABA 3 2.200 06-02-2012, 10:35
Último mensaje: MIJABA
  Aphanius iberus delta del Llobregat Pere Sastre 6 2.653 18-10-2011, 20:17
  Aphanius iberus a la convencio italiana de killis Pere Sastre 4 2.137 31-05-2011, 11:36
  Piscines Aphanius de Santa Eulàlia Pere Sastre 25 7.858 27-05-2011, 15:22
Último mensaje: killiometrocero
  l'avanpassat del nostre Aphanius iberus Pere Sastre 4 2.054 24-03-2011, 11:42
  Aphanius Iberus. Addikson 16 5.148 08-06-2009, 21:54
Último mensaje: tofol

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)