Fòrums de l'Associació Aquariòfila de Barcelona
A on comprar caridinas? - Versión para impresión

+- Fòrums de l'Associació Aquariòfila de Barcelona (https://forum.aquariofilabcn.org)
+-- Foro: Arees Públiques / Àrees públiques (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-3.html)
+--- Foro: General Aigua Dolça (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-9.html)
+--- Tema: A on comprar caridinas? (/thread-1459.html)

A on comprar caridinas? - bookmark_again - 10-01-2007

Hola, sóc el bookmark, he tingut problemes amb el meu usuari i m'he hagut de tornar a registrar.

Algú de Barcelona que hagi fet una volta per les tendes, ha vist caridinas japonica?

Aquest divendres vull anar a comprar-ne i no sé a on, i si algú n'ha vist que em digui a on així m'estalvio voltar per Barcelona.

Gràcies!

Bon any!

A on comprar caridinas? - albertus - 10-01-2007

Hola, jo et recomano que avans de voltar com tu dius truquis a les tendes, jo normalment en veig a floraqua de caridinas, però no se de gambes i no se si és la japonica o no, per això et recomano trucar avans, ja que un usuari et pot dir una tenda però el dia que hi vagis pot ser que no en quedin, bueno ja m'entensWink

Sort amb les caridinas.

A on comprar caridinas? - Oscar-Ikaro - 10-01-2007

Hola Bon Dia y Bon Any
En Barcelona yo no sabria decrite donde encontrar caridinas japonicas, pero aqui en Mataro si que tengo controlada una tienda donde me parece que tienen una veintena de ellas si te interesa y te puedes despalzar mandame un mail y te doy la direccion.
Un saludo Oscar

A on comprar caridinas? - Jaume71 - 10-01-2007

Hombre Oscar!!! me pillas con el móbil en la mano mandándote un mensaje!

Veo que la operación de ayer bién, no? Confusedmiley2: Confusedmiley4:

Nois, no ve a quento amb aquest post però agafeu-vos que venen corves!... com en ajuntem aquet home i jo a fer invents! Cool Big Grin

A on comprar caridinas? - ExTiNtS - 11-01-2007

En el barnaquari ahir vaig anar i tenien

A on comprar caridinas? - bookmark_again - 11-01-2007

Hola, gràcies a tots.

Barnaquari em cau una mica lluny... i depèn d'aquí hora i vagi potser em cau més aprop Mataró. Però gràcies ExTiNtS, ara ja ho sé.

Os-Ikaro, t'he enviat un privat per saber la tenda de Mataró.

També trucaré a Hobby Peix que és la que em cau més aprop venint de Badalona.

Jaume71, quina por que fas!!!

Bon any a tots!

Marc

A on comprar caridinas? - bookmark - 16-01-2007

Bufff...

Aquest cap de setmana he anat a 3 tendes, Barnaquari, Hobby Peix i en una especialitzada de Badalona, en les 3 hi havien caridines japoninques.

Lo sorprenen, els preus: sense dir noms i no amb l'ordre que he dit les tendes, en una valien 4,20€ cada una, en una altra tenda 1,80€ i en una l'altra 0,95€.

Si creieu que heu de tancar el post per dir preus de tendes doncs el tanqueu.

Només volia informar de la varietat de preus que es pot trobar.

Apa siau!

A on comprar caridinas? - David - 16-01-2007

pozi, i si mires mes tendes tindries mes preus, i crec que el majorista es el mateix, per tant el mateix preu de sortida