![]() |
Cargol poma debora tapissants - Versión para impresión +- Fòrums de l'Associació Aquariòfila de Barcelona (https://forum.aquariofilabcn.org) +-- Foro: Arees Públiques / Àrees públiques (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-3.html) +--- Foro: General Aigua Dolça (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-9.html) +--- Tema: Cargol poma debora tapissants (/thread-4159.html) Páginas:
1
2
|
Cargol poma debora tapissants - nekolitik - 22-06-2010 Algú em podría aconsellar alguna planta tapissant, que no sigui Hemianthus callitrichoides , el cargol poma se l'esta fotent com si fos enciam ![]() Una que sigui de fulla dura. Grácies sergi. Cargol poma debora tapissants - nekolitik - 22-06-2010 He trobat aquesta que m'agrada pero no se k tal sortirà... Lilaeopsis Nova-Zelandae Cargol poma debora tapissants - MIJABA - 22-06-2010 Mira't la glossostigma elatinoides, es força comuna, de fulla dura com dius, i no requereix tanta il·luminació com d'altres per tapissar. La lilaeopsis també es força dura. Com van les cries? Cargol poma debora tapissants - nekolitik - 22-06-2010 gràcies MIJABA! MARCHA VALE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cargol poma debora tapissants - albertus - 22-06-2010 Jo quan tenia cargols poma de vegades els hi donava per menjar plantes, però segons diuen no digereixen la cel·lulosa, i ho fan temporalment. També pot ser que tinguis un Pomacea canaliculata, que és una màquina menjadora de plantes, els poma que normalment es venen son Pomacea bridgesii i no acostumen a devorar plantes a lo bestia, exceptuant alguns cops. De plantes buscaría alguna tapissant de fulla una mica dura, com la que et diuen, la Glosso... No se si també se la fotràn. Ja et dic, els problemes que jo tenia amb els poma eren temporals. ![]() Cargol poma debora tapissants - nekolitik - 22-06-2010 Pel que vist per internet diria que el cargol que tinc es el Pomacea bridgesii, i ja se m'ha fotut 10euros en plantes xD. Probaré la glossostigma a veure com evoluciona el tema. Cargol poma debora tapissants - Jaume71 - 22-06-2010 Els cargols poma no solen menjar plantes sanes, en tot cas fulles pansides o en descomposició. El que passa és que són molt grossos i matussers i et desmuntarán qualsevol tapissant recent plantada. Jo gairebé optaria per treurel's de l'aquari fins que les tapissants s'hagin pogut arrelar bé. Cargol poma debora tapissants - nekolitik - 23-06-2010 Doncs el meu cargol deu passar gana pq l'he vist menjant-se fulles ben verdes el molt c**** ![]() ![]() Gràcies a tots pels consells!!!!! P.D: I perdoneu si m'estic fent pessadet amb tant post i tanta pregunta, estic amb les ánsies del principi suposo, i tinc molts dubtes per fer-ho tot correctament i no vull fracassar amb aquest nou projecte. sergi Cargol poma debora tapissants - albertus - 23-06-2010 nekolitik escribió:P.D: I perdoneu si m'estic fent pessadet amb tant post i tanta pregunta, estic amb les ánsies del principi suposo, i tinc molts dubtes per fer-ho tot correctament i no vull fracassar amb aquest nou projecte. No demanis perdó Sergi, si els forums s'aguanten és gràcies a la gent que pregunta home. ![]() Cargol poma debora tapissants - nekolitik - 01-07-2010 ni glossostigma elatinoides ni utricularia graminifolia, aquest cargol m'ho desmonta i s'ho fot tot, es un trasto! aghhhhhh. |