Fòrums de l'Associació Aquariòfila de Barcelona
Quines plantes pel nou 20l - Versión para impresión

+- Fòrums de l'Associació Aquariòfila de Barcelona (https://forum.aquariofilabcn.org)
+-- Foro: Arees Públiques / Àrees públiques (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-3.html)
+--- Foro: General Aigua Dolça (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-9.html)
+--- Tema: Quines plantes pel nou 20l (/thread-4236.html)

Páginas: 1 2

Quines plantes pel nou 20l - nekolitik - 20-08-2010

Us voldria demanar consell pel nou acuari, concretament...quines plantes posar-hi, la idea es que sigui un acuari de cria o creixement, us penjo unes fotos i la idea que jo tenia per les plantes.

[Imagen: nano.jpg]

[Imagen: nanoplantas.jpg]

ALGUNA PLANTA ALTA PER TAPAR EL FILTRE

UTRICULARIA GRAMINIFOLIA,

Quines plantes pel nou 20l - albertus - 20-08-2010

Ja mu conec això, és el típic aquari que un compra amb la excusa de que és per criar, però no es para a pensar que els demés el pillem ràpid quan veiem que el decora amb cura amb una tapissant i tot! Big Grin

Vamos, que aquest aquari es momentaniament per cria no? jejejeje

A veure, per tapar el filtre, però que a la vegada no tapi la llum a la utricularia...Rotala? creix ràpid però no és una vallisneria i si la controles la pots anar podant...No podries posar un filtre de motxilla?

Quines plantes pel nou 20l - ANB001 - 21-08-2010

Tira la urticularia sense CO2 ?

Quines plantes pel nou 20l - nekolitik - 21-08-2010

M'has pillat ALBERTUS jajajaja, home ja que el tinc, que menys que posar-lo ben maco no? Per cert sabeu que costaria un filtre petit de motxilla per aquest acuari?¿

ANB001: He llegit que tira mes amb co2 pero que sense també pot viure, aixo es el que he llegit....

Iluminación:
En contra de lo que puede parecer de una planta tapizante como es esta, no es excesivamente exigente con la iluminación. Incluso con una iluminación media, podemos observar como se extiende. Tampoco es imprescindible el aporte de CO2 (aunque de tenerlo lo agradece bastante). Desde luego podemos lograr un tapizado bueno con más facilidad que con otras plantas similares como Glossostigma elatinoides o Hemianthus callitrichoide

gracies i salut!!!

Quines plantes pel nou 20l - albertus - 21-08-2010

A mi el meu em va costar uns 18 euros o així, un filtret guarro, cutre, però va bé, el vaig pillar a Floraqua. Això si, quan l'endollis, ha d'estar ple d'aigua, i lo dolent es que quan s'envà la llum del pis o el desconectes força estona es desceba.(no se sie stà ben escrit)

Quines plantes pel nou 20l - SCRAT - 22-08-2010

Yo pondría sagitaria subulata, en un acuario pequeño puede hacer el efecto de la vallisneria. Aunque tabién te comento que yo tuve una vez un tipo de vallisneria que se llamaba "mini twister" que no crecía más de 30 cms, pero cuesta de encontrarla.

Saludos

Quines plantes pel nou 20l - nekolitik - 23-08-2010

Gracias Scrat me mirare lo de la sagitaria, parametros i demas a ver si son compatibles con los parametros de los peces Confusedmiley1:

Encara que l'altre dia pasejant per collserola vaig trobar una branca seca de roure amb unes fulles molt maques Big Grin, farem unes probes a veure com queda.

Gracies de nou a tots i salut!!

Quines plantes pel nou 20l - nekolitik - 15-09-2010

Doncs al final la cosa ha quedat així, despres de rumiar-ho bé i buscar per les tendes:

[Imagen: DSC_0814.jpg]

Plantes:

-Pogostemon Helferi
-Eleocharis Parvula
-Vallisneria Spiralis
-Riccia Fluitans
-Hemianthus Callitrichoides

Parametres:

Ph:7-7.5
Gh:6
Kh:4
Nitrit:0.05
Amoniac: 0

Peixos:

Aleví d'Apistogramma Cacatuoide

Próximament alguna caridina o neocaridina

Quines plantes pel nou 20l - albertus - 15-09-2010

Ostres, doncs no està quedant malament...Ara a veure com queda un cop creixin les plantes.

Quines plantes pel nou 20l - MIJABA - 16-09-2010

Nen, em sembla que estem fets de la mateixa pasta.

Just avuí he plantat el 20L meu que tenía amb HC Cuba i amb Eleocharis Párvula, i una mica de monosolenium tenerum.

Fotali bona caña a la llum a viam si et tirá tot bé, y em passes una mica de pogostemon :p

Els alevins com van? Jo en tinc 13, i cada día estan mes gordos!