Fòrums de l'Associació Aquariòfila de Barcelona
Que tal aquest equip d'osmosi del Bauhaus. - Versión para impresión

+- Fòrums de l'Associació Aquariòfila de Barcelona (https://forum.aquariofilabcn.org)
+-- Foro: Arees Públiques / Àrees públiques (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-3.html)
+--- Foro: Equipament, Bricolatge etc... (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-12.html)
+--- Tema: Que tal aquest equip d'osmosi del Bauhaus. (/thread-4319.html)

Páginas: 1 2

Que tal aquest equip d'osmosi del Bauhaus. - MIJABA - 13-10-2010

A viam, ja fa un temps que vaig rere d'algun equip d'osmosi inversa per a deixar de comprar garrafes d'aigua destilada en grans cantitats i poder-ho arreglar tot desde casa.

L'altre dia fullejant una propaganda del Bauhaus a la feina vaig trobar en un reconet un aparell d'osmosi de 5 etapes per 79 euros.

Us deixo l'enllaç per a que ho veieu:

http://www.bauhaus.es/index.php?id=4533

A la pàgina 8 del catàleg actual.

Us volia preguntar que com ho veieu? O alguna alternativa? Alguna suggerencia?

Ho necesito a curt termini...

Que tal aquest equip d'osmosi del Bauhaus. - MIJABA - 14-10-2010

Bé, a falta de opinions y suggeriments, finalment he adquirit la promoció del Bauhaus...

Que tal aquest equip d'osmosi del Bauhaus. - Jaume71 - 15-10-2010

Bueno... ara que veig l'equip la veritat és que té bona pinta; ja només les carcasses dels prefiltres són de les bones Wink segurament amb bastanta més capacitat que els prefiltres en cartutxos.

Que tal aquest equip d'osmosi del Bauhaus. - MIJABA - 15-10-2010

Bé, ja he desembalat i fet el muntatge de les cárregues filtrants. He flipat que et ve l'aixeta, tubs, escanyadors i te un diposit d'uns 5-6L que deu tenir...

Em falta fer la instal·lació a la presa d'aigua. Esperaré a que torni el meu pare, a viam si ho volen posar a la cuina, o me les haig d'apanyar per a muntar-ho al parking.

Es el meu primer equip de Osmosis, em fa falta per omplir la estanteria dels killis. Ja n'estaba fart de garrafes...

ostis tú! amb dipòsit i tot!!!!! només per la instalació val la pena comprar-s'ho i comprar una membrana apart!!!

Em sembla que aquest cap de setmana m'hi passo! haig de canviar el filtre i els prefiltres del meu que és dels senzills i ja té uns quants anys!!!

Mira, aixó es exactament el que et ve:

[Imagen: dsc0011eb.jpg]

Venen plens els cartutxos amb la membrana i els prefiltres dins????:confused:

És que insiteixo... inclús buit sembla que val la pena Wink

Sip!!

Dels cartutxos de dalt, un porta la membrana d'osmosi inversa. Els tres cartutxos gordos de sota porten el primer filtre de sediments, i els dos seguents filtres de carbó.

A la foto no apareix perque ja ho he muntat,...

A tot aixó, els filtres son estandar? O si algun dia ho haig de canviar, vaig apañat?

Sí, sí que són estàndard! a més el que t'he dit de que tenen més capacitat que els cartutxos compactes dels equips petits... suposo que no es saturaran fàcilment i se'n pot allargar el recanvi. Les membrana d'osmosi són totes iguals per a qualsevol equip.

L'únic 'però' que hi veig és que la membrana d'osmosi es de poca capacitat. 35gpd (galons per dia) venen a ser uns 100 litres al dia. Però per a un aquari en tenim de sobres: pensa que en una nit omples un bidó de 30-40 litres.
Les més corrents solen ser de 50-75-100gdp. El que no sé exactament és si es pot canviar la membrana d'osmosi per una de major capacitat sense canviar res més... em sembla que al tub de sortida de l'aigua dolenta, ja sigui dins la carcassa ja sigui al tub, hi va un restrictor que depèn de la capacitat... en tot cas és una petita peça de la que també hi ha d'haver recanvi (el meu aparell. ue és dels compactes senzills venia de Sirocco i no anava bé... vam descobrir que s'havien equivocat de restrictor... una petita cánula de plàstic que anaba amb un codi de colors diferents segons la capacitat de la membrana)

Jaume71 escribió:Sí, sí que són estàndard! a més el que t'he dit de que tenen més capacitat que els cartutxos compactes dels equips petits... suposo que no es saturaran fàcilment i se'n pot allargar el recanvi. Les membrana d'osmosi són totes iguals per a qualsevol equip.

L'únic 'però' que hi veig és que la membrana d'osmosi es de poca capacitat. 35gpd (galons per dia) venen a ser uns 100 litres al dia. Però per a un aquari en tenim de sobres: pensa que en una nit omples un bidó de 30-40 litres.
Les més corrents solen ser de 50-75-100gdp. El que no sé exactament és si es pot canviar la membrana d'osmosi per una de major capacitat sense canviar res més... em sembla que al tub de sortida de l'aigua dolenta, ja sigui dins la carcassa ja sigui al tub, hi va un restrictor que depèn de la capacitat... en tot cas és una petita peça de la que també hi ha d'haver recanvi (el meu aparell. ue és dels compactes senzills venia de Sirocco i no anava bé... vam descobrir que s'havien equivocat de restrictor... una petita cánula de plàstic que anaba amb un codi de colors diferents segons la capacitat de la membrana)

Candemorenauer! Això últim m'ho hauré de llegir 3 cops per entendre-ho. Restrictor?

35 galons al dia per a mi está bé, a més que s'utilitzará un cop per setmana, eventualment.

Doncs si els recambis son estandard, ole! Ja n'estic més tranquil... Gracies Jaume per l'ajut.