Fòrums de l'Associació Aquariòfila de Barcelona
Diapteron georgiae - Versión para impresión

+- Fòrums de l'Associació Aquariòfila de Barcelona (https://forum.aquariofilabcn.org)
+-- Foro: Grup Català de Killis (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-7.html)
+--- Foro: General GCK (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-66.html)
+--- Tema: Diapteron georgiae (/thread-4948.html)

Páginas: 1 2

Diapteron georgiae - albertus - 19-06-2011

Unes fotografies que he fet ràpid i corrents avui. Ni de conya mostren realment com són. Ara mateix el mascle està realçant els colors i la femella cada cop es veu més grassa, imagino que el mascle encara era jove, segons em van dir encara han de créixer una mica. Menjen larva vermella, grindal i enquitreids.

Mascle:
[Imagen: DSC_0812.jpg]

[Imagen: DSC_0813.jpg]

[Imagen: DSC_0809.jpg]

[Imagen: DSC_0810.jpg]

Femella:
[Imagen: DSC_0808.jpg]

Diapteron georgiae - Salvador Borràs - 19-06-2011

Hola Alberto,

Molt macos aquests peixets, semblen força petits. Quina mida fan d'adults?

Fina aviat

Salva

Diapteron georgiae - MIJABA - 19-06-2011

Si que son petits salva, son força diminuts.

Adults fan un tamany aproximat de 3 - 3,5 cm.

Aquests killis tenen 2 dificultats afegides:

1) Mantindre la temperatura freda durant tot l'any. Maxim 25ºC per a que estiguin perfectes.
2) Desoven poc i en poques cantitats.

Abans era un killi codiciat i sobrevalorat, pagant quantitats exorbitades. Ara per sort s'ha normalitzat bastant i es poden trobar facilment i a preus raonables.

Diapteron georgiae - MIJABA - 19-06-2011

Per cert albertus, estan molt macos.

Semblen força jovenets la veritat, pero ja veuras com es posen quan es facin grans.

Per cert, has vist que tens hidres als vidres? Big Grin

Diapteron georgiae - tofol - 19-06-2011

Sort amb ells, aquest estiu. Confusedmiley2:

Si aquestes hydres són de les simbiòtiques amb algues, guarda-me'n, que les del Xavi no han passat la prova.

Salutacions

Salva, en Miquel t'ha contestat. Big Grin

I si, ja se que tinc hidres, de moment no em fan res, la veritat és que no m'importen massa. Tòfol, ara no estic segur de que els hidrozous fessin simbios amb zooxantel·les, em sembla recordar que no.

Diapteron georgiae - Pere Sastre - 19-06-2011

Les hydres son incompatibles amb peixos, i pitjor si son de mides petites. Els hi aniran fent petites ferides a la pell, els peixos es debilitaran i al final, acabaran amb alguna enfermetat i morts. T'ho podría explicar algún altre company afectat fa pocs anys. Tu mateix.

La solució es medicar l'aquari. Millor treure els peixos. A la farmacia pots comprar un vermicida, per exemple Lomper, normalment no mata les plantes....

Cordialment

Ostres! Doncs començaré a medicar! :S Ja se que contenen cèl·lules urticants com tots els cnidaris, però no imaginava que a peixos adults, tot i ser petits els hi fes tan mal.

Bé doncs, començaré a medicar amb el que em dius demà mateix. És molt tòxic per als peixos aquest medicament? (ho dic per el que dius de treurel's)

Diapteron georgiae - tofol - 19-06-2011

hydra viridissima

Però si te'n vols desfer, cap problema. Era per caprici.

Salutacions.

Quasi mai he tingut hidres, però si realment són dolentes per als peixos les hauré d'eliminar...

Quina dosis s'ha de posar de medicament? Afecta a invertebrats com els cargols? En tinc uns pocs per tal que es menjin el menjar que els diapteron no volen. Ara per ara no em porten cap problema, però soc conscient de que depredaràn els ous dels peixos, però ara de moment no posen ous (ho tinc força controlat). Quina solució utilitzeu vosaltres? Sifonar simplement?