Fòrums de l'Associació Aquariòfila de Barcelona
Consells per a Tanganika - Versión para impresión

+- Fòrums de l'Associació Aquariòfila de Barcelona (https://forum.aquariofilabcn.org)
+-- Foro: Arees Públiques / Àrees públiques (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-3.html)
+--- Foro: General Aigua Dolça (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-9.html)
+--- Tema: Consells per a Tanganika (/thread-5650.html)

Páginas: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Consells per a Tanganika - ismacarv - 24-04-2012

Bones,

Ja tenim les closques del Tanganika (by MIJABA). He posat una dotzena (només hi ha una parella de brevis).

[Imagen: 12+-+1]

Han sobrat moltes, per si augmenta la familia o tanganitzo el 96L

[Imagen: 12+-+2]

I els brevis de seguida han fet control de qualitat Big Grin

[Imagen: 12+-+3]

[Imagen: 12+-+4]

Ara a per els Julidochromis (ornatus o regani, no MIJABA?). I després els leleupi (si és viable).

Seguirem informant

Consells per a Tanganika - mescolar - 25-04-2012

Estan fets uns Indiana Jones !!!! Però, no queda una mica "pobre" tenint tantes com en tens... no quedaria millor fent dos grups de 10 closques a banda i banda; o bé un concentrat de 20 al mig ¿?

No sé... és que ho veig molt buit!

Salut.

Consells per a Tanganika - MIJABA - 25-04-2012

Hola Isma.

Soc del mateix parer que mescolar, potser agrupant les closques podría quedar millor. Ara sembla una constel·lació Big GrinBig GrinBig Grin Als brevis sembla que els hi ha molat "el negoci".

D'altra banda, sobre els Julidochromis, aquí tens una estoneta per llegir:

http://tanganyika-cichlids.es/foro/viewtopic.php?f=20&t=996

I aquí, un "article" ben curiòs:

http://tanganyika-cichlids.es/foro/viewtopic.php?f=20&t=806

Els Regani i els Ornatus son molt macos. També m'agraden especialment els Dickfeldi per les seves aletes ben blaves...

Ja diràs quins agafes, ja voras com disfrutes molt amb ells.

Consells per a Tanganika - ismacarv - 25-04-2012

MIJABA escribió:Hola Isma.

Soc del mateix parer que mescolar, potser agrupant les closques podría quedar millor. Ara sembla una constel·lació Big GrinBig GrinBig Grin Als brevis sembla que els hi ha molat "el negoci".

D'altra banda, sobre els Julidochromis, aquí tens una estoneta per llegir:

http://tanganyika-cichlids.es/foro/viewtopic.php?f=20&t=996

I aquí, un "article" ben curiòs:

http://tanganyika-cichlids.es/foro/viewtopic.php?f=20&t=806

Els Regani i els Ornatus son molt macos. També m'agraden especialment els Dickfeldi per les seves aletes ben blaves...

Ja diràs quins agafes, ja voras com disfrutes molt amb ells.

Hola,

és que sóc molt auster Big Grin Aquesta nit poso fins a 20 en un grup centrat, que segurament posi alguna roca petita més als laterals. I les 30 restants per futurs projectes.

Per cert, quan sifoneiges hi ha cap problema amb donar "toques" a les closques i desplaçar-les una miqueta? Suposo que no, però pregunto, pensant en si crien sobre tot.

I finalment, per cobrir la part alta, no puc posar Cyprichromis Leptosoma amb tanc destapat, no? Alguna altre idea amb tanganikes que no passin dels 10cm? Els neolamprologus tretocephalus que m'aconsellava en ANB001 m'han acollonido quan he llegit sobre ells i el seu caràcter. Així tindria un tipus de contxícola, un o dos de neolamprologus de roca i un de zona alta de la columna d'aigua. Poca varietat d'espècies i en zones diferents, que si no els nens veuen els peixos estomacant-se i agafes idees....

Salutacions

Consells per a Tanganika - ismacarv - 27-04-2012

Hola,

he posat un parell més de roques, 6 closques més (sóc un rata, ho sé) i un Julidochromis Regani. Els valors correctes: PH 7,9 GH 18 NO3 15 i conductivitat 626, aigua d'aixeta amb acondicionador (al principi van entrar 60L d'aigua vella dels altres aquaris de casa, amb molta osmo, el que explica el GH baix per ser de Gavà i els nitrats sense peixos fins fa una setmana - excepte la Platy Sunset que va anar castigada i ara no hi ha collons d'agafar-la... total és tant cabrona que segur que zurra als tanganikas)

L'aquari

[Imagen: 2012-04-27+19.28.40.jpg]

i els protas (a veure si algú s'enrotlla i em sexa al regani...)

[Imagen: 2012-04-27+19.31.05.jpg]

I ja sé que no els puc posar, i que no són tanganika ni africà, però m'he enamorat d'un trio de Etroplus maculatus que he vist en una urna d'exposició a la tenda del patrocinador del meu poble. Ja estic cavilant com fer lloc a mig termini als altres aquaris de casa...

Isma

Consells per a Tanganika - MIJABA - 28-04-2012

ismacarv escribió:Hola,

he posat un parell més de roques, 6 closques més (sóc un rata, ho sé) i un Julidochromis Regani. Els valors correctes: PH 7,9 GH 18 NO3 15 i conductivitat 626, aigua d'aixeta amb acondicionador (al principi van entrar 60L d'aigua vella dels altres aquaris de casa, amb molta osmo, el que explica el GH baix per ser de Gavà i els nitrats sense peixos fins fa una setmana - excepte la Platy Sunset que va anar castigada i ara no hi ha collons d'agafar-la... total és tant cabrona que segur que zurra als tanganikas)

L'aquari

i els protas (a veure si algú s'enrotlla i em sexa al regani...)

I ja sé que no els puc posar, i que no són tanganika ni africà, però m'he enamorat d'un trio de Etroplus maculatus que he vist en una urna d'exposició a la tenda del patrocinador del meu poble. Ja estic cavilant com fer lloc a mig termini als altres aquaris de casa...

Isma

Si, si que ets un rata Big GrinBig GrinBig Grin Fica més closques c*ny!! WinkWink

D'altra banda, crec que ja t'ho he comentat, pero apila les closques, de manera més aleatoria, que sembla que hagis fet una cuadrícula per posar les closques Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin Aprofita que tens lloc, amb sorra i montat piletes. Penso que queda més natural, y els bitxos el día de demá els será més facil per formar colònies, guarderíes o el que calgui.

[Imagen: 20120427192840.jpg]

De totes maneres, tampoc et preocupis. El día de demà fotaran les closques on els sembli...

Molt guapos els Regani, bona el·lecció.

D'altra banda, els has comprat no sexats. Quans has agafat?

* PD: No et prenguis malament les bromes eh? Wink

Consells per a Tanganika - mescolar - 28-04-2012

MIJABA escribió:Si, si que ets un rata Big GrinBig GrinBig Grin Fica més closques c*ny!! WinkWink

D'altra banda, crec que ja t'ho he comentat, pero apila les closques, de manera més aleatoria, que sembla que hagis fet una cuadrícula per posar les closques Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin Aprofita que tens lloc, amb sorra i montat piletes. Penso que queda més natural, y els bitxos el día de demá els será més facil per formar colònies, guarderíes o el que calgui.

[Imagen: 20120427192840.jpg]

De totes maneres, tampoc et preocupis. El día de demà fotaran les closques on els sembli...

Molt guapos els Regani, bona el·lecció.

D'altra banda, els has comprat no sexats. Quans has agafat?

* PD: No et prenguis malament les bromes eh? Wink
Jajajajajajaja... Fot-li canya Miquel que no n'apren Confusedmiley4: una mica rata i quadriculat ho es una estoneta el senyor isma. (titu... Que en mijaba t'ha vist el llautó)
Crec que només te un regani i tambe crec que li han dit que era femella.

Per cert, ningú ha vist a la platy????? :eek:

Salutacions a tots

Consells per a Tanganika - MIJABA - 28-04-2012

Jo sí l'he vist, pero no m'he volgut promulgar Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin

Consells per a Tanganika - mescolar - 28-04-2012

per cert... les pedres noves queden de p.m., o sigui que no cal que en compris més Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin gasta els diners en una parella per la nova inquilina!!!!

Consells per a Tanganika - ismacarv - 07-05-2012

MIJABA escribió:Jo sí l'he vist, pero no m'he volgut promulgar Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin

Platy capturada i al petit, ja tinc els tanganikas tranquils, que aquesta platy te gens de Brichardi.. Big Grin ara a fer bullying als neons que ja estan iaietes els pobres.

.... a i les closques agrupades, però els hi estic passant unes proves per comprovar que no trobareu patrons geomètrics en la disposició :p

... i esperant una segona parella de brevis i companyia pel regani.

Salutacions

PD: apa MIJABA que et molen les meves disposicions geomètriques i m'has enredat per un altre de closques per que et doni més chicha Wink