Fòrums de l'Associació Aquariòfila de Barcelona
Consells per a Tanganika - Versión para impresión

+- Fòrums de l'Associació Aquariòfila de Barcelona (https://forum.aquariofilabcn.org)
+-- Foro: Arees Públiques / Àrees públiques (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-3.html)
+--- Foro: General Aigua Dolça (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-9.html)
+--- Tema: Consells per a Tanganika (/thread-5650.html)

Páginas: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Consells per a Tanganika - MIJABA - 01-09-2012

ismacarv escribió:Hola,

15 dies fora, aquari sota cura de tercer i marrón, la ley de murphy... Sad

A potenciar les 3 espècies supervivents i adaptades, doncs, amb el trio i la parella que hi ha i un o dos companys pel rei de la peixera, que està molt sosaines...

Salutacions!

No sé si soc jo, aquestes hores, que surto de treballar 6 hores o que les temperatures han baixat però...

No he entès res!! :confused:

melonexpliquen Big Grin

Consells per a Tanganika - ismacarv - 02-09-2012

MIJABA escribió:No sé si soc jo, aquestes hores, que surto de treballar 6 hores o que les temperatures han baixat però...

No he entès res!! :confused:

melonexpliquen Big Grin

Big Grin Big Grin Big Grin

es que parlo per mi mateix

El tanc quedarà amb 3 espècies i 7-8 individus en total. 3 brichardis, que ja estan; 2 reganis, que ja hi són i 1 o 2 tetros a acompanyar el que ja hi viu (si els trobo de tamany similar al que tinc). Amb 250L viuran bé, crec.

La quarta espècie semblava adaptada quan em vaig anar de vacances, però les setmanes que els 4 aquaris van estar a càrrec del sogre, el tema es va complicar al Tananyika gran. Sad
Per sort als altres africans no va passar res i al comunitari, a banda d'alguna planta, només han desparegut una rasbora arlequín i un ottocinclus.

Salutacions Miquel

Consells per a Tanganika - MIJABA - 03-09-2012

No diré que "Ja t'ho vaig dir", però:

JA T'HO VAIG DIR Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin

Son peixos Voldemort, "el innombrable" Big Grin

Almenys ara fas un treball de planificació amb el seny i no amb l'impuls. Això que has guanyat!

A viam si ens penges alguna foto actual, que ens tens abandonats desde fa força temps!

Consells per a Tanganika - ismacarv - 05-09-2012

MIJABA escribió:No diré que "Ja t'ho vaig dir", però:

JA T'HO VAIG DIR Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin

Son peixos Voldemort, "el innombrable" Big Grin

Almenys ara fas un treball de planificació amb el seny i no amb l'impuls. Això que has guanyat!

A viam si ens penges alguna foto actual, que ens tens abandonats desde fa força temps!

Smile

Un propòsit que tinc es dejar de postejar fotos fetes de pressa i corrent Big Grin Així que a veure si tiro menys del mòbil i més de la càmera... i netejo vidres i tal abans de fer fotos Big Grin

Si no, fotos que podien ser xules es queden en això per exemple

[Imagen: 12+-+1]

Consells per a Tanganika - ismacarv - 21-09-2012

Ui ui ui... ara ens ho passarem bé :eek:

De moment els tetros i els reganis tenen menjar "viu" Big Grin Big Grin Big Grin Els pares encara no fan prou "bulto" per parar-los, i el "tiet" passa de tot Cool

Això si, l'espectacle no és apte pels menuts de la casa... Sort que el beta de gem.b els té absorbits Confusedmiley2:

[Imagen: P1030305.JPG]

El tetro Alpha anant a buscar el sopar (que està abaix a la dreta)

[Imagen: IMG_20120920_221844.jpg]

Consells per a Tanganika - MIJABA - 21-09-2012

De que son els bitxets? Brichardis?

Consells per a Tanganika - ANB001 - 21-09-2012

Otia m`habia perdut les dues darreres fulles d`updates !!

Mira que tenen llocs on criar defenent la posta... i ho fan a un vil raco XDDDDD

Ja n`aprendran XD

Mola el verdet q esta sortint a la pedra de la foto, aviam si s`exten !

i no pateixis pels nens i l`espectacle... q despres el posaran bambi a la tele... XDD

MIJABA escribió:De que son els bitxets? Brichardis?

Són bitxets de la teva espècie preferida... Wink

Encara que com han criat a una "cova" que te dues entrades, per la porta del darrera els hi estan foten les cries (una la van enterrar, però no és problema pels altres).

A veure si prospera algun, encara que no serà pels meus ajuts, no... Però com em va comentar Pavon dimecres, no cal que els ajudis, que les successives postes surten més espavilades. Mmm, hauré d'investigar si serveixen de menjar viu pel Betta Big GrinBig GrinBig Grin

Consells per a Tanganika - MIJABA - 21-09-2012

Llavors, son bitxets de fungia?