Fòrums de l'Associació Aquariòfila de Barcelona
Consells per a Tanganika - Versión para impresión

+- Fòrums de l'Associació Aquariòfila de Barcelona (https://forum.aquariofilabcn.org)
+-- Foro: Arees Públiques / Àrees públiques (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-3.html)
+--- Foro: General Aigua Dolça (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-9.html)
+--- Tema: Consells per a Tanganika (/thread-5650.html)

Páginas: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Consells per a Tanganika - ismacarv - 21-09-2012

MIJABA escribió:Llavors, son bitxets de fungia?

Ke kbrn Big Grin Big Grin Big Grin

No home, són una posta CONJUNTA

Consells per a Tanganika - MIJABA - 21-09-2012

Son Brichardis o Julis?

O son Melanochromis? O aquest ja no hi és?

O Duboisi?

En tinc varios de preferits Wink

Consells per a Tanganika - ismacarv - 21-09-2012

MIJABA escribió:Son Brichardis o Julis?

O son Melanochromis? O aquest ja no hi és?

O Duboisi?

En tinc varios de preferits Wink

Em prens el pèl, no?

El Melanochromis ja el vaig col·locar on vaig explicar al post del mercadillo.
Els Dubos estan al Valhalla, esperant que hi pugi jo i qui me'ls va donar per donar-nos les gràcies.
Els Julis es respecten, però no tenen roce, un es menor d'edat i l'altre no vol problemes legals.
Els Tetros ara estan separats en 2 tancs.
Per tant, són g*t*n*ll*s dels que tant t'agraden Wink. Tens els pares al costat.

Ara que arriba l'amor a casa meva, a veure si crien els Brevis (vaig posar fotos de sexat al post de nous socis).

Consells per a Tanganika - ismacarv - 24-10-2012

Bé, les meves intencions d'incrementar la població de tetros a prendre pel c...
Està clar que els meus bitxos son uns FDP de cuidao

Així que el tanc segueix com estava, que com no et fixis sembla buit

[Imagen: 12+-+4]

i ara tinc un supervivent que a veure que faré amb ell. Aquest és va lliurar de la masacre per ser el més petit amb diferència. De lo que li va servir als seus compis ser "grans"...Sad

[Imagen: 12+-+1]

I res, el deixo estar i a veure si s'anima per si mateix, que jo passo de fer experiments

Consells per a Tanganika - pavon - 24-10-2012

tranquil qe quan espavilin una mica a les proximes postes hauras de vigilar qe no s'acostin els nanos pero perque els brichardi no sels mengin. je je.

jo reconec pero qe fa anys amb els brichardi em vaig divertir molt

salutacions

Consells per a Tanganika - ismacarv - 25-10-2012

pavon escribió:tranquil qe quan espavilin una mica a les proximes postes hauras de vigilar qe no s'acostin els nanos pero perque els brichardi no sels mengin. je je.

jo reconec pero qe fa anys amb els brichardi em vaig divertir molt

salutacions

Hola,

de moment els Brichardis són una font de menjar viu pel Tetro i els Julis, que per les nits s'han posat les botes... i ves a saber si el tercer brichardi, que viu a una cova a l'altre punta també s'ha cruspit a un nebotet...

Espero que a mesura que els pares creixin i les postes siguin més nombroses, algun tiri endavant, que els dies que vaig tenir alevins, els nens es miraven més aquest aquari que el Clan, el Super3 i el DisneyChannel junts Big Grin

Salutacions!

Consells per a Tanganika - ismacarv - 13-11-2012

Tenim nova posta en marxa al gran i els julis i tetros en mode depredador...

A banda, sembla que s'ha format parella al tanc dels Brevis, ja que 2 s'han "mudat" a l'àtic del filtre Big Grin

A veure que passa...

Consells per a Tanganika - ismacarv - 15-11-2012

ismacarv escribió:Tenim nova posta en marxa al gran i els julis i tetros en mode depredador...

A banda, sembla que s'ha format parella al tanc dels Brevis, ja que 2 s'han "mudat" a l'àtic del filtre Big Grin

A veure que passa...

Aquesta vegada els julis s'han passat de mode depredador i s'han carregat a Papá Brichardi, que de tanta tensió l'he trobat al terra fora de l'aquari :mad:

Està clar que alguna cosa haig de fer amb la urna descoberta... però no m'ho esperava després de tants mesos i amb un peix adaptat Sad

Consells per a Tanganika - ismacarv - 20-11-2012

Bé,

ara que s'ha "trencat" la parella dels Brichardi, ha nascut una nova parella... a veure com acaba aquesta. Mentrestant els altres dos Brichardis deuen ser del mateix gènere, ja que cadascun està a una punta del tanc i no es fan ni cas.

[Imagen: 12+-+2]

A banda, amb ajuda i cessions de companys de l'AAB, he pogut muntar, per uns mesos, un tercer tanganyika més petit i provar amb 4 contxícoles que deixen als Brevis com a autèntiques balenes en comparació. Quan creixin, i si es reprodueixen, aniran al tanc dels Brevis, que té quasi el doble de litres i els Brevis aniran al gran o a un nou projecte.

En honor al David he deixat els testos de plàstic de la microsorium, que sé que li encanten Wink

Ahh, i els primers plànols de la roca volcànica de l'altre van pel meu assessor preferit Big Grin

[Imagen: 12+-+3]

Consells per a Tanganika - pavon - 20-11-2012

T' anava a dir precissament si tanta canya no era perquè els julidocromis estaven de festa.

Com li resalta el groc i negre amb reflexes blaus. Es nota que s' ha puesto el traje de fin de semana el jodioBig GrinBig Grin

Salutacions