Fòrums de l'Associació Aquariòfila de Barcelona
Reset del meu aquari marí - Versión para impresión

+- Fòrums de l'Associació Aquariòfila de Barcelona (https://forum.aquariofilabcn.org)
+-- Foro: Arees Públiques / Àrees públiques (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-3.html)
+--- Foro: General Aigua Salada (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-10.html)
+--- Tema: Reset del meu aquari marí (/thread-6044.html)

Páginas: 1 2

Reset del meu aquari marí - gran ell - 13-11-2012

Hola albertus!!!!

Pot ser que perdis el 100% per desgràcia, em decanto per un desequilibri bacterià a l'aquari, té tota la pinta.

El que faria jo ara abans de desmontar, matar la roca,etc... seria intentar estabilitzar les colònies bacterianes de l'aquari. Com?, complicadíssim sense le cepes indicades, i per desgràcia no hi són ara mateix. Una possibilitat és fer servir bactolacillus (les bacteries del iogurt).

Molt important, les peces que et queden no les donguis a ningú, és molt probable que es transmeti el problema a un altre aquari.

Si vols començar de zero fes-ho a poc a poc, i sense cap (i vull dir cap) dels animals que tens ara mateix. Si tens una mica de paciència prova diferents cepes bacterianes a veure si millora la situació.

Salutacions, i sento ser tan poc precís, però massa respostes actualment a aquest problema no hi ha.

Jordi,Smile

Reset del meu aquari marí - albertus - 13-11-2012

Et refereixes a que no puc mantindre els mateixos peixos tampoc?

N'estic força encarinyat i em sabria greu desferme'n...

Dels coralls m'importa menys desferme'n, tinc un flavescens que li tinc força apreci, algun labrid i una parella de Oxymonacanthus longirostris que no em voldria desfer d'ells...

Reset del meu aquari marí - gran ell - 13-11-2012

No, només estic parlant de coralls. Els peixos és una altre història per sort.

A més a més, només t'estic donant la meva opinió, que no vol dir que li facis cas al 100%, ni molt menys.

Intenta tenir una mica de paciència, usa diferents cepes bacterianes, i en el teu cas tampoc no ajuda massa el fet de no tenir skimmer (no em refereixo al tema de mantenir l'aquari amb o sense skimmer), no elimines tot el que el skimmer s'en porta, res més.

Reset del meu aquari marí - albertus - 13-11-2012

Hola Jordi.

Em ve molt de gusta canviar la conformació de la roca. Per altre banda et faré cas i em desfaré/tiraré els invertebrats per no reaprofitar-los. Imagino que també et refereixes a poliquets tubicolas, etc.

Reset del meu aquari marí - albertus - 19-11-2012

La población de peixos es queda en:

- Zebrasoma flavescens.
- Paracheilinus carpenteri.
- Coris formosa.
- Parella d'Oxymonacanthus longirostris.
- Cirrhilabrus laboutei.
- Chaetodermis penicilligerus.
- Synchiropus picturatus.

I algún que altre micropeix com una Trimma benjamini que volta per l'aquari.

De moment ja tinc el PVC i la resina epoxy per fer les parets de roca.

Reset del meu aquari marí - pavon - 19-11-2012

Tens una selecció de peixos la mar de guapos i alguns ben poc vistos

Els Oxymonacanthus no et toquen els coralls?
Per lo que he llegit a la natura s' alimenten de pòlips no?
Com els tires endavant?

Ànims i sort amb la remodelació

Salutacions

Reset del meu aquari marí - albertus - 19-11-2012

Hola pavon.

Els O.longirostris s'alimenten exclusivament de pòlips d'acropora a la natura, cosa que fa complicat el seu manteniment en cautivitat. ELs meus fa poc que els tinc, s'alimenten de congelat i poc a poc sec, de moment la femella no menja...El secret per mantindre aquests animals és de tant en quant donar-lis acropora...

Reset del meu aquari marí - pavon - 20-11-2012

albertus escribió:Hola pavon.

Els O.longirostris s'alimenten exclusivament de pòlips d'acropora a la natura, cosa que fa complicat el seu manteniment en cautivitat. ELs meus fa poc que els tinc, s'alimenten de congelat i poc a poc sec, de moment la femella no menja...El secret per mantindre aquests animals és de tant en quant donar-lis acropora...

Merci per la info Albertus!
surt car donar-lis de jalarBig Grin

La veritat es que son molt guapos. A veure si ens vas explican com te les apanyes amb ells

Salutacions