Fòrums de l'Associació Aquariòfila de Barcelona
Terrari per Dendrobates - Versión para impresión

+- Fòrums de l'Associació Aquariòfila de Barcelona (https://forum.aquariofilabcn.org)
+-- Foro: Arees Públiques / Àrees públiques (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-3.html)
+--- Foro: General Aquaterraris (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-11.html)
+--- Tema: Terrari per Dendrobates (/thread-6176.html)

Páginas: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Terrari per Dendrobates - MIJABA - 24-01-2013

Bé, per fi destapo el que tenia amagat. Principalment, perqué no he fet res més que anar adquirint el material.

Abans de res, agraïr a Marcos Flores per tooooot l'ajut que m'ha anat proporcionant fins ara, i a Jorge Betta pel seu impagable regal, a canvi de la bateria...

Es tracta d'un terrari de 30x30x50 cm dissenyat especialment per a dendrobates, amb rampa, fosa per drenar, malla fina a la ventilació...

La idea es en un futur mantindre un grupet o parella de dendrobates arborícoles del génere Ranitomeya.

Comencem amb el procés de muntatge i decoració.

Bé, ahir em vaig dedicar a embadurnar la paret trasera i un troç de la lateral esquerre amb silicona negra. La motivació no es més, que desde fora no es vegi les bombolles i el batibull que fa l'espuma de poliuretà un cop aplicada. Queda molt elegant, el terrari dels crancs del Marcos ho demostra...

[Imagen: lafoto1bd.jpg]

[Imagen: lafoto3rb.jpg]

[Imagen: lafoto4eq.jpg]

I ja que estaba amb pistola de silicona en mà, vaig fixar el tronc que vaig adquirir específicament per a la paret posterior:

[Imagen: lafoto2aa.jpg]

Ara toca acabar de perfilar la silicona negre del lateral (he fet una línia recte total) i començar a aplicar l'espuma, i donar volum al assumpte...

Us mantindré al dia Big Grin

Terrari per Dendrobates - hector28bcn - 24-01-2013

M´estan agafant unes ganes de tornar a posar-me unes dendros ... vull més fotus i més evolució !Big Grin

Terrari per Dendrobates - pavon - 24-01-2013

Quin perill!!!Big Grin

No deixis d' informar

Salutacions

Terrari per Dendrobates - MIJABA - 25-01-2013

Gràcies nois.

Acabo de pujar del taller, hi ha novetats.

Acabo de veure el Barça i us poso alguna foto i us explico!

Bé, ja he aplicat l'espuma de poliuretà:

[Imagen: lafoto1ie.jpg]

Aquí s'aprecien els dos tests que he instalat:

[Imagen: lafoto2rr.jpg]

Podeu veure el drenatge dels testos:

[Imagen: lafoto3k.jpg]

I ambdos tubs per a passar els cables de manera que ni es vegin.

[Imagen: lafoto4gi.jpg]

[Imagen: lafoto5l.jpg]

El següent, tallar i netejar una mica d'espuma sobrant, i començar a embadurnar amb elastopur i xaxim...

Terrari per Dendrobates - Miquel70 - 25-01-2013

aaaarrrrghhh, no se si em podré resistirrrr

Terrari per Dendrobates - dboodb - 25-01-2013

jejejejejejeje a ver como queda al final weiiii!!!

Així me l'he trobat aquest matí, ja pràcticament sec:

[Imagen: lafotofx.jpg]

La paret esquerre s'ha inflat més del que esperaba.

Tocará agafar cuter y anar perfilant.

Per cert hector, t'animo a que t'animis Big Grin En som uns quants engrescats Big Grin

Terrari per Dendrobates - Marcos Flores - 25-01-2013

Eso ya está casi acabado. Te está quedando muy bien. Al final le has buscado otra ubicación?? no era el lado derecho el que iba a tener la pared de espuma???

marcos flores escribió:eso ya está casi acabado. Te está quedando muy bien. Al final le has buscado otra ubicación?? No era el lado derecho el que iba a tener la pared de espuma???

ostiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mierdaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!