![]() |
Terrari per Dendrobates - Versión para impresión +- Fòrums de l'Associació Aquariòfila de Barcelona (https://forum.aquariofilabcn.org) +-- Foro: Arees Públiques / Àrees públiques (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-3.html) +--- Foro: General Aquaterraris (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-11.html) +--- Tema: Terrari per Dendrobates (/thread-6176.html) |
Terrari per Dendrobates - MIJABA - 24-01-2013 Bé, per fi destapo el que tenia amagat. Principalment, perqué no he fet res més que anar adquirint el material. Abans de res, agraïr a Marcos Flores per tooooot l'ajut que m'ha anat proporcionant fins ara, i a Jorge Betta pel seu impagable regal, a canvi de la bateria... Es tracta d'un terrari de 30x30x50 cm dissenyat especialment per a dendrobates, amb rampa, fosa per drenar, malla fina a la ventilació... La idea es en un futur mantindre un grupet o parella de dendrobates arborícoles del génere Ranitomeya. Comencem amb el procés de muntatge i decoració. Bé, ahir em vaig dedicar a embadurnar la paret trasera i un troç de la lateral esquerre amb silicona negra. La motivació no es més, que desde fora no es vegi les bombolles i el batibull que fa l'espuma de poliuretà un cop aplicada. Queda molt elegant, el terrari dels crancs del Marcos ho demostra... ![]() ![]() ![]() I ja que estaba amb pistola de silicona en mà, vaig fixar el tronc que vaig adquirir específicament per a la paret posterior: ![]() Ara toca acabar de perfilar la silicona negre del lateral (he fet una línia recte total) i començar a aplicar l'espuma, i donar volum al assumpte... Us mantindré al dia ![]() Terrari per Dendrobates - hector28bcn - 24-01-2013 M´estan agafant unes ganes de tornar a posar-me unes dendros ... vull més fotus i més evolució ! ![]() Terrari per Dendrobates - pavon - 24-01-2013 Quin perill!!! ![]() No deixis d' informar Salutacions Terrari per Dendrobates - MIJABA - 25-01-2013 Gràcies nois. Acabo de pujar del taller, hi ha novetats. Acabo de veure el Barça i us poso alguna foto i us explico! Terrari per Dendrobates - MIJABA - 25-01-2013 Bé, ja he aplicat l'espuma de poliuretà: ![]() Aquí s'aprecien els dos tests que he instalat: ![]() Podeu veure el drenatge dels testos: ![]() I ambdos tubs per a passar els cables de manera que ni es vegin. ![]() ![]() El següent, tallar i netejar una mica d'espuma sobrant, i començar a embadurnar amb elastopur i xaxim... Terrari per Dendrobates - Miquel70 - 25-01-2013 aaaarrrrghhh, no se si em podré resistirrrr Terrari per Dendrobates - dboodb - 25-01-2013 jejejejejejeje a ver como queda al final weiiii!!! Terrari per Dendrobates - MIJABA - 25-01-2013 Així me l'he trobat aquest matí, ja pràcticament sec: ![]() La paret esquerre s'ha inflat més del que esperaba. Tocará agafar cuter y anar perfilant. Per cert hector, t'animo a que t'animis ![]() ![]() Terrari per Dendrobates - Marcos Flores - 25-01-2013 Eso ya está casi acabado. Te está quedando muy bien. Al final le has buscado otra ubicación?? no era el lado derecho el que iba a tener la pared de espuma??? Terrari per Dendrobates - MIJABA - 25-01-2013 marcos flores escribió:eso ya está casi acabado. Te está quedando muy bien. Al final le has buscado otra ubicación?? No era el lado derecho el que iba a tener la pared de espuma??? ostiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mierdaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! |