Fòrums de l'Associació Aquariòfila de Barcelona
Un dubte sobre aquestes claus de filtre - Versión para impresión

+- Fòrums de l'Associació Aquariòfila de Barcelona (https://forum.aquariofilabcn.org)
+-- Foro: Arees Públiques / Àrees públiques (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-3.html)
+--- Foro: Equipament, Bricolatge etc... (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-12.html)
+--- Tema: Un dubte sobre aquestes claus de filtre (/thread-6366.html)

Páginas: 1 2

Un dubte sobre aquestes claus de filtre - 2365 - 11-03-2013

Hola
Encra que no es nou, e sla primera vegada que monto aquest filtre. Va sorgir d'un intercanvi.
Es un heim Ecco, o algo aixi.

I la setmana pasada el vaig montar, tot molt fàcil, però s'hem va oblidar de veure com anavan aquestes claus.

I vull treure el filtre doncs fa una miqueta de soroll i veure que pasa, a mes a mes aprofitaré per posar una miqueta de arlita que hem va regalar el Ricard.

[Imagen: filtrop.jpg]

He comprobat que la part que va mes a prop del filtre es desenrosca (ja que perdia aigua quan el vaig encendre i era perque no estaba enroscat fort.

Llavors per treure el filtre es qüestió de desenroscar, tencan les aixetes i ja està???

Un dubte sobre aquestes claus de filtre - Ricard - 11-03-2013

Hola 2365,

És un EHEIM ECCO, com un dels meus filtres.

Es tanca la clau de pas, es desenrosca i s'estira per alliberar la clau. La sortida del filtre queda lliure, perl que esquitxa una mica.

Alerta amb els EHEIM ECCO que s'acostuma a trencar la nansa, encebador, tanca del filtre.
Jo hi he posat una brida, ja que la pressió de l'aigua m'obria el filtre.

[INDENT][Imagen: attachment.php?attachmentid=495&d=1359440674][/INDENT]

Salut!

Un dubte sobre aquestes claus de filtre - 2365 - 15-03-2013

Sobre aquest filtre, i gracies per la contestacio.
Hem fa una mica de soroll, com el tinc al salon, es nota.
Es el tipic soroll sord, però crec que no l'hauria de fer, menys sent eheim que son molt silenciosos.
Demà volia trasteja'l a veure que pasa, però algu te experiencia amb ell o pot sapiguer que puc fer???

Un dubte sobre aquestes claus de filtre - Ricard - 15-03-2013

2365 escribió:Sobre aquest filtre, i gracies per la contestacio.
Hem fa una mica de soroll, com el tinc al salon, es nota.
Es el tipic soroll sord, però crec que no l'hauria de fer, menys sent eheim que son molt silenciosos.
Demà volia trasteja'l a veure que pasa, però algu te experiencia amb ell o pot sapiguer que puc fer???

Hola Jordi,

Jo tinc el EHEIM ECCO 2233 de 5 w de potència, i he de dir que és més silenciós que un altre EHEIM classic que tinc, inclós havent-li posat el filtre biològic addicional a la sortida.

Has mirat que la turbina esigui neta? JO la desmontaria i li faria una bona repassada amb un raspall. Mira també que quan baixis la nansa/tanca quedin les cistelles ben acoplades, tancant el correctament el recorregut que ha de fer l'aigua dins del filtre.

[Imagen: eheim2233.jpg]

Ok
Gracies.

Aixi faré.

Una coseta, per no cagar-la. On va el rotor, les aspes, es pot possar una mica de tres en uno???

Un dubte sobre aquestes claus de filtre - MIJABA - 15-03-2013

2365 escribió:Ok
Gracies.

Aixi faré.

Una coseta, per no cagar-la. On va el rotor, les aspes, es pot possar una mica de tres en uno???

NO! Rolleyes

Ha de ser ultra tòxic!

Si vols el que pots posar es vaselina 100% natural.

Vaselina????

Segurament trobaré per casa d'això, jiji.

Un dubte sobre aquestes claus de filtre - MIJABA - 15-03-2013

Però escolta Jordi, en realitat no cal posar-ne res. Però si et fa mania, la vaselina es pot utilitzar.

Jo quan netejo els rotors, no fico cap tipus de lubricant :o

Si, tens raò.
Es pel sorollet de marres, que no se d'on pot venir.

Millor netejar be, pero crec que ja ho està.

Un dubte sobre aquestes claus de filtre - Ricard - 15-03-2013

La turbina està dissenyada per ser lubricada amb aigua, res de olis!

Mira també que el filtre expulsi tot l'aire que queda acumulat. Jo l‘he de sacsejar una mica el primer dia, un cop ha purgat tot l'aire és molt silenciós.