Fòrums de l'Associació Aquariòfila de Barcelona
Disoldre Co2 manguera sortida filtre. - Versión para impresión

+- Fòrums de l'Associació Aquariòfila de Barcelona (https://forum.aquariofilabcn.org)
+-- Foro: Arees Públiques / Àrees públiques (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-3.html)
+--- Foro: Equipament, Bricolatge etc... (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-12.html)
+--- Tema: Disoldre Co2 manguera sortida filtre. (/thread-6369.html)

Disoldre Co2 manguera sortida filtre. - TRONERA - 11-03-2013

Com que l´acuari de 300 l. que estic preparant porta equip de Co2 a pressió, estic pensant si utilitzar un distribuidor de CO2 d´aquests que son en forma espiral i que es poden ampliar, de la marca JBL o un altre sistema que em permeti disoldre el Co2 a la sortida del filtre.
Em decanto mes per la segona opció doncs prefereixo treure tots els estris possibles de dins l´aquari. Si em decanto per aquesta opció quin sistema em recomaneu, hi ha algún tipus de peça, adaptador per acomplar/injectar el Co2 a la mànega del filtre?

Algú utilitza aquest sistema?

Comentaris, opinions, experències...

Moltes mercès.

Jordi

Disoldre Co2 manguera sortida filtre. - pavon - 12-03-2013

Doncs imagino qe busques un cacharret que li diuen atomitzador.

En vaig tenir un pero no el vaig arribar a montar.
Es un estri que te bona pinta pero nomes funciona amb sistemas de co2 que et donin alta pressio tipo bombona bar

Salutacions

Disoldre Co2 manguera sortida filtre. - TRONERA - 13-03-2013

pavon escribió:Doncs imagino qe busques un cacharret que li diuen atomitzador.

En vaig tenir un pero no el vaig arribar a montar.
Es un estri que te bona pinta pero nomes funciona amb sistemas de co2 que et donin alta pressio tipo bombona bar

Salutacions

A quina pressió funcionen aquestes bombones? Jo en tinc una de la marca JBL. Penso que funcionen a la mateixa pressió.

Disoldre Co2 manguera sortida filtre. - ANB001 - 13-03-2013

Jo voto per reactor co2 extern Tongue

Disoldre Co2 manguera sortida filtre. - TRONERA - 13-03-2013

Jo penso que l´atomitzador extern (instal.lat a la sortida del filtre) es millor alhora de disoldre el CO2 i pertant fer els nostres equips de Co2 mes eficaços.

Però en el meu cas tinc un contratemps. Necessito muntar la sortida del filtre amb una flauta ben foradada i potser fins i tot sense el tap del final per reduir al màxim la pressió de sortida de l´aigua.

Tinc entès que aquest sistema NO va bé amb les flautes doncs al estar aquesta muntada a la superfície i caure l´aigua contra la suferfície de l´acuari es perd molt CO2.

Es realment així? En un cas com el meu com podria´m muntar-ho?

Gràcies

Disoldre Co2 manguera sortida filtre. - TRONERA - 16-03-2013

TRONERA escribió:Jo penso que l´atomitzador extern (instal.lat a la sortida del filtre) es millor alhora de disoldre el CO2 i pertant fer els nostres equips de Co2 mes eficaços.

Però en el meu cas tinc un contratemps. Necessito muntar la sortida del filtre amb una flauta ben foradada i potser fins i tot sense el tap del final per reduir al màxim la pressió de sortida de l´aigua.

Tinc entès que aquest sistema NO va bé amb les flautes doncs al estar aquesta muntada a la superfície i caure l´aigua contra la suferfície de l´acuari es perd molt CO2.

Es realment així? En un cas com el meu com podria´m muntar-ho?

Gràcies

Perdó, volia dir reactor per comptes d´atomitzador!

Salut.