Fòrums de l'Associació Aquariòfila de Barcelona
Reactor CO2 Aqua Medic 1000 - Versión para impresión

+- Fòrums de l'Associació Aquariòfila de Barcelona (https://forum.aquariofilabcn.org)
+-- Foro: Arees Públiques / Àrees públiques (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-3.html)
+--- Foro: Equipament, Bricolatge etc... (https://forum.aquariofilabcn.org/forum-12.html)
+--- Tema: Reactor CO2 Aqua Medic 1000 (/thread-7277.html)

Reactor CO2 Aqua Medic 1000 - TRONERA - 26-02-2014

Bona nit!

Algú te aquest reactor i em pot fer cinc cèntims? El principal dubte que tinc es si restarà cabal al filtre exterior on vagi conectat. He estat preguntant en vàries tendes i unes em diuen que si, altres que no, en definitiva: no s´aclaren.
M´agradaria saber la vostra opinió i sobretot la d´algú que el tingui o l´hagi tingut.
M´agrada mes el reactor que l´atomitzador doncs aquest si que dissòl el CO2 al 100% i pertant mes eficient cosa que que l´atomitzador no. Es exterior i no es veu dintre la urna.

La única pega/dute es si restarà cabal al filtre. M´han parlat de muntarlo a la sortida del filtre però amb un by-pass i una clau per regular el cabal d´aigua que volem que vagi directe a la urna i el que volem que passi cap al reactor. Diuen que d´aquesta manera es poc el cabal que restarà.

Que em dieu de tot plegat?

Salut!

Reactor CO2 Aqua Medic 1000 - TRONERA - 27-02-2014

Ningú te o ha probat aquest reactor?

Reactor CO2 Aqua Medic 1000 - Miquel70 - 27-02-2014

Hola
Jo l'he tingut muntat fins fa pocs dies. Havent provat d'altres anteriorment es el millor que havia al seu moment i no se si potser encara. L'únic inconvenient, el seu preu.

Respecte al cabal et traurà tant com el que et trauria un pam de tub, gens. El que acostuma a restar força al filtre es: molt recorregut de tubs i acumulació de porqueria, no pas el reactor.
A tenir en compte muntar-lo correctament ( jo el vaig tenir a l'inrevés durant 6 mesos i pensava que m'havien estafat de mala manera)

Salutacions.

Reactor CO2 Aqua Medic 1000 - TRONERA - 27-02-2014

Miquel70 escribió:Hola
Jo l'he tingut muntat fins fa pocs dies. Havent provat d'altres anteriorment es el millor que havia al seu moment i no se si potser encara. L'únic inconvenient, el seu preu.

Respecte al cabal et traurà tant com el que et trauria un pam de tub, gens. El que acostuma a restar força al filtre es: molt recorregut de tubs i acumulació de porqueria, no pas el reactor.
A tenir en compte muntar-lo correctament ( jo el vaig tenir a l'inrevés durant 6 mesos i pensava que m'havien estafat de mala manera)

Salutacions.

Gràcies per ta teva resposta Miquel.

Com el tenies muntat? En línea a la sortida del filtre, mitjantçant un by-pass amb clau de regulació...?

Reactor CO2 Aqua Medic 1000 - Miquel70 - 27-02-2014

TRONERA escribió:Gràcies per ta teva resposta Miquel.

Com el tenies muntat? En línea a la sortida del filtre, mitjantçant un by-pass amb clau de regulació...?

Directe a la sortida del filtre, sense complicacions. Tenia una foto al post de presentació però ja no es deu trobar al servidor. Si la trobo te l'envio.
Salutacions.

Reactor CO2 Aqua Medic 1000 - Miquel70 - 01-03-2014

Jo el tenia más o menos així (la foto es del principi i estava muntat a l'inrevés i malament, es a dir, el tub que entrava per dalt ho havia de fer per baix i el que entrava per baix ho havia de fer per dalt).
El filtre porta mànegues 16/22 d'entrada i sortida així que vaig tenir que posar adaptador 12/16 que es el diàmetre que porta el reactor.

[Imagen: 31102011665.jpg]