Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aparell d'osmosi: recanvis
Crec que em comença a fallar el catxarro d'osmosi, i tinc el dubte de si comprar-me un de nou o intentar canviar el filtre de sediments i carbó actiu.

Jo diria que lo que fa la feina (respecte a la duresa) és la membrana.

Salutacions
Se recomienda un mantenimiento/substitucuón anual en estos aparatos, aunque la membrana dura algo más. Muy cerca de donde yo trabajo hay una casa donde puedes conseguir recamvios a buen precio. Salvador Escoda.
Suerte.
La feina la fa la membrana, els prefiltres són per a retenir partícules i que no la obturin. La membrana és el més car (tot i que els preus han baixat molt), els prefiltres són barats i s'haurien de canvir cada any (ostres quina veritat això de que els consells són només per a donar-los als ALTRES! Big Grin )

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Algú necessita aigua d'òsmosi? Petxinot 7 4.241 04-05-2011, 19:30
Último mensaje: SCRAT
  Que tal aquest equip d'osmosi del Bauhaus. MIJABA 11 8.063 15-10-2010, 17:17
Último mensaje: MIJABA
  Vàlvula osmosi. kongobulunga 2 2.414 03-09-2009, 10:51
Último mensaje: Jaume71
  Osmosi o resines Rmp 9 4.947 10-09-2007, 01:50
Último mensaje: Rmp
  Comprar aparell d?osmosis Jaume71 7 4.751 11-12-2004, 14:45
Último mensaje: Josep Triginer

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)