Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Badis badis.
Els al·levins ja tenen un tamany considerable i mengen artemia com llimes.

N'han caigut molts, però molts han tirat endavant...

I...

... 2a posta en marxa!

[Imagen: 0c7l.jpg]

Vaig reajuntar el trio, i en 48 hores altre cop el mascle custodiant una nombrosa posta d'ous.

Aquesta vegada, probaré a viam si el mascle cuida la posta. Big Grin
Salutacions,

MIJABA.
Els alevins de la primera posta, d'aquest matí, per a que veieu l'evolució:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=6C1vpAufrmM"]Badis badis - YouTube[/ame]
Salutacions,

MIJABA.
últimament sento molta gent que parla d'aquests peixos. I per a mí són uns desconeguts :confused:

podries dir-me que tal són de caràcter, si són molt territorials, si són monògams, o són estil cacatuòides, i el mascle va amb totes les femelles que hi han. Amb quins peixos no poden estar, i amb quins els mantens. Si mengen de tot, o només viu.

sento ser tan preguntona, però els cíclids m'encanten i així tinc informació de primera mà, per si algun dia m'animo.

moltes gràcies
Bona tarda impatiens.

Després m'explico amb la meva breu experiència amb els Badis badis, que estic desde el mòbil i em costa més escriure.

Pel moment t'avanço que no son cíclids nans.
Salutacions,

MIJABA.
MIJABA escribió:Bona tarda impatiens.

Després m'explico amb la meva breu experiència amb els Badis badis, que estic desde el mòbil i em costa més escriure.

Pel moment t'avanço que no son cíclids nans.

... però tenen un caràcter similar, i serveixen moltes regles del manteniment dels cíclids nans. Fins-hi tot vaig llegir que al principi els van confondre amb cíclids nans abans de classificar-los correctament.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
Rainbow Scarlet badis fry... MIJABA 11 7.485 20-10-2015, 02:04
Último mensaje: MIJABA
  Badis bengalensis y protomyzon pachychilus rmnosc 3 4.911 12-04-2014, 02:33
Último mensaje: ANB001

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)