Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Seccions de Fotografia i Enlaces

El mateix que està al foro es podria posar a la web en forma de fitxa, ja que quedaria més atractiu i seria més fàcil de torbar i llegir.

Les fitxes jo crec que se'n podrien anar fent. Tant fa que doctor pez ja hagi fet l'atles. És que si no ja no caldrà fer res!!
A veure si els compliquem una mica la vida, q si no els ho posem massa senzill.

El dr.Pez, al meu parer, té vàriesdebilitats, i les podríem utilitzar per agafar-los lectors. Una debilitat és que l'atles és una mica lent i estrany; m'explicaré: tu cliques la família, el gènere,... i al final arribes a l'espècie. Hi ha una petita fitxa amb una foto al capdamunt. Clicant aquesta foto te'n surten més.
Si fessim una fitxa més completa i amb moltes fotos, seria més fàcil de torbar i llegir.
Un exemple (és d'una espècie de tortuga de la meva web): http://www.infotortuga.com/rhinoclemmyspulcherrima.htm

Si es fan les coses senzilles, la gent navega mé si es distreu més.
Què us sembla la idea?

Mensajes en este tema
Seccions de Fotografia i Enlaces - por Xavi - 12-01-2006, 16:44
Seccions de Fotografia i Enlaces - por Enric Pamies - 12-01-2006, 18:07
Seccions de Fotografia i Enlaces - por Xavi - 13-01-2006, 11:35
Seccions de Fotografia i Enlaces - por Xavi - 13-01-2006, 13:20

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  acceso a subforo Fotografia pavon 3 2.202 21-10-2015, 19:41
Último mensaje: pavon
  fotografía del mes Lochapowa 1 1.738 07-10-2004, 12:14
Último mensaje: Jaume Izquierdo

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)