Han ocurrido los siguientes errores:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.2.26-1+ubuntu16.04.1+deb.sury.org+1 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error

Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Femelles guppies que naden verticals

Primer de tot, felicitar els autors del fòrum (el de l'associació, no del closConfusedmiley11Smile, està molt ben fet. I després us volia consultar a veure si algu també li ha passat i a que pot ser degut: fa cosa d'un mes o dos, en el meu aquari de 100 litres on només hi tenia guppies vaig trobar-me una femella que estava totalment vertical, és a dir, tenir el cap en direcció al substrat i la aleta cap a la superfície. Va durar unes hores abans de morir [Imagen: smiley19.gif].

Jo vaig pensar que simplement era una guppy malalta o que s'havia fet vella i havia perdut l'orientació, però ahir estava mirant els meus "nens" i em vaig trobar amb una altre femella que li passava el mateix, que també ha mort.

Si algú sap a que pot ser degut i com es pot evitar que torni a passar, em farieu un gran favor!

Mensajes en este tema
Femelles guppies que naden verticals - por Robert Viroles - 17-01-2004, 12:38

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Aquariofila&WIN: Aposta que va passar amb els meus Guppies! AlwaysTB 18 6.821 19-01-2009, 22:18
Último mensaje: Petxinot
  Guppies Caníbales? Suceso paranormal? AlwaysTB 11 4.855 11-01-2009, 17:54
Último mensaje: AlwaysTB
  Sobre Guppies. Ferry 0 1.198 09-04-2007, 22:28
Último mensaje: Ferry

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)