10-12-2012, 21:22
necessito ajuda, masses fronts oberts...
de moment e pensat en un substracte potent:
3x15 litros de akadama.
15 L de turba rubia
10L de grava volcanica mes boletes de ceramica exandida coneguda com arlita.
2l de humus de llombriu
9l de aqualit
crec que falta algo, que hem recomeneu pel substracte....?
tinc el filtre eheim classic 2217 a estrenar.
La bombona del tirador de damm del bar d'un amic, molt grossa si, pero tinc puesto,
e demanat un atomizador de co2 per ebay:
http://www.ebay.es/itm/Atomizador-de-Co2...0841381538
Moltes ganes de començar, en aquest montatje me decantat per plantar, plantar molt voldria fer un bon tapiss verd, despres ja pensare en els peixos, pero hem decantare per algo tipus amazonic.
Tinc una pantalla lifetech de 4pl's per 55w no se si sera suficient per aquest tinglado que vull fer, de fet la tinc trencada a espera de que el xinesos fabriquin mes reactancies electroniques i les envien a Dauer (6mesos aprox)... que faig amb la iluminacio? la cambio o reparo aquesta o la transformo a T5...
a vore si m'ajudeu, si esta per aqui Takashi Amano hi hem vol regalar algun roc d'aquestos d'algun volca japones tambe li agraire XD.
de moment e pensat en un substracte potent:
3x15 litros de akadama.
15 L de turba rubia
10L de grava volcanica mes boletes de ceramica exandida coneguda com arlita.
2l de humus de llombriu
9l de aqualit
crec que falta algo, que hem recomeneu pel substracte....?
tinc el filtre eheim classic 2217 a estrenar.
La bombona del tirador de damm del bar d'un amic, molt grossa si, pero tinc puesto,
e demanat un atomizador de co2 per ebay:
http://www.ebay.es/itm/Atomizador-de-Co2...0841381538
Moltes ganes de començar, en aquest montatje me decantat per plantar, plantar molt voldria fer un bon tapiss verd, despres ja pensare en els peixos, pero hem decantare per algo tipus amazonic.
Tinc una pantalla lifetech de 4pl's per 55w no se si sera suficient per aquest tinglado que vull fer, de fet la tinc trencada a espera de que el xinesos fabriquin mes reactancies electroniques i les envien a Dauer (6mesos aprox)... que faig amb la iluminacio? la cambio o reparo aquesta o la transformo a T5...
a vore si m'ajudeu, si esta per aqui Takashi Amano hi hem vol regalar algun roc d'aquestos d'algun volca japones tambe li agraire XD.