Han ocurrido los siguientes errores:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.2.34-28+ubuntu20.04.1+deb.sury.org+1 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error

Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Consultes
Ei!! Per fi tinc el meu nou acuari!! Big Grin Però ara tinc uns quants dubtes...:confused: M'ajudeu??

He comprat un 80 l (60x35x37, crec), porta dos fluorescents de 15 w (aqua-glo i sun-glo), un filtre summergible Fluval 2 (caudal de fins a 400 l/h) i calentador. Doncs bé, he posat unes quantes plantes. No se els noms però ha quedat espectacular Wink . Espero que sobrevisquin totes!! i un tronc que tinc en remull perquè no aconsegueixo que s'enfonsi :mad: . Suposo que serà qüestió d'esperar.

El cas és que us voldria preguntar si amb la població que tinc pensar entrar m'estic passant:

- 1 betta mascle amb 3 femelles
- 1 barbo cereza amb 2 femelles
- 6 borrachitos
- 5 corydoras (aquestes no m'agraden molt, són poc vistoses però no conec cap altra peix de fons)
- 1 caracol manzana?

Us sembla bé? Canviarieu quelcom? Si penseu que alguna altra espècie quedaria millor que les que jo proposo, digueu-m'ho, si us plau.

Per altra banda, estic veient que perquè les plantes creixin bé cal abonar-les amb CO2. És necessari? No voldria gastar-me els diners en un equip car i no veig clar que em pugui muntar un equip jo. He vist que les marques Hagen o Sera tenen un petit equip bastant barat que funciona amb pastilles... Són útils?

Gràcies per tot. Salut!!

Mensajes en este tema
Consultes - por gatxan - 14-02-2006, 20:50
Consultes - por Carlos Naise - 15-02-2006, 02:58
Consultes - por gatxan - 15-02-2006, 16:30
Consultes - por Jaume71 - 15-02-2006, 16:53
Consultes - por Carlos Naise - 15-02-2006, 16:57
Consultes - por gatxan - 15-02-2006, 17:42

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  2 consultes lfv 4 3.744 06-05-2009, 14:32
Último mensaje: lfv

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)