14-03-2014, 04:01
Hola. Crec que no és res de bactèries i només es la substància que deixa anar el tronc. Us paso una foto i com veureu està bastant transparent, encara que no té res a veure amb com estava abans de ficar el tronc. Quan s'apaga el fluorescent de nit i s'encèn un led que tinc, la llum d'aquest quasi ni es veu.
A més, el que us comentava de les plantes. Totes tenien moltes fulles (com la de l'esquerra) però en dos setmanes algunes s'han quedat amb nomès tres o quatre. Suposo que és per la falta de llum natural.
En quant a la il•luminació, no sé de quin tipus és (potència). És un fluorescent.
Em podeu dir si el color de l'aigua s'anirà tornant més clara amb els canvis d'aigua parcial? He vist que hi ha un producte per aclarir l'aigua. És efectiu o recomanable?
Puc fer alguna cosa per evitar que les plantes continuin perdent fulles?
Gràcies!!
A més, el que us comentava de les plantes. Totes tenien moltes fulles (com la de l'esquerra) però en dos setmanes algunes s'han quedat amb nomès tres o quatre. Suposo que és per la falta de llum natural.
En quant a la il•luminació, no sé de quin tipus és (potència). És un fluorescent.
Em podeu dir si el color de l'aigua s'anirà tornant més clara amb els canvis d'aigua parcial? He vist que hi ha un producte per aclarir l'aigua. És efectiu o recomanable?
Puc fer alguna cosa per evitar que les plantes continuin perdent fulles?
Gràcies!!