Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aquariòfil convençut
Bé al final hi ha hagut una petita correcció en el projecte i l'aquari n'ha sortit directament perjudicat... m'he adjudicat un Eheim 240 vivaline, amb led. Ara mateix s'està ciclant! He preferit fer el que fa tothom i que aparentment funciona, ja que jo sóc nouvingut del tot. He posat un substracte nutritiu de jbl, a sobre una bona capa de manado i he plantat força plantes: una espasa amazonica i un munt més que ara mateix no recordo. Totes que teòricament no demanen una llum massa intensa i cap anubia perquè he llegit que atrauen a les algues. He descobert que tinc un munt de caragols que ja estan colonitzant l'espai però no hem preocupa perquè ja en volia tenir, tot hi que potser més endavant. I avui hi he col·locat algunes roques una mica a la babalà perquè tenia al cap una composició com de mig cràter centrada però evidentment amb tanta planta les he hagut de posar com bonament he pogut, i és clar, a mi ja m'agrada però probablement més endavant les mogui o les recoloqui. Es que al youtube tot es veu genial però quan ho has de fer tu resulta que l'espai és el que és! El filtre i calentador són els del pack, i ja tinc feta una altra comanda a alemania amb un nou prefiltre, menjars variats... cosetes.

Els peixos de l'aquari de 60l són els que hi aniran primer, a poc a poc. Encara no he decidit si abans o després de l'agost.

Quan pugui, passades les vacances, vull comprar més ancistrus (femelles, que mascles ja tinc els 2) i a veure si crien, perquè hem tenen el cor robat. Les corydores crec que aviat hem faran una posta perquè avui estaven ben juganeres i els mollys ja m'han fet 2 postes i tinc 3 alevins grossets de la primera i 6 a la paridera. Els bichirris he llegit que poden arribar a fer 15cm ho sigui que no en compraré més. Els khillis no m'agraden... no sé què mes hi posaré però estic disposat a gaudir cada instant de la tria!!

Enviat des del meu SM-T810 usant Tapatalk

Mensajes en este tema
Aquariòfil convençut - por Ambassador - 19-05-2017, 14:56
RE: Aquariòfil convençut - por Xbertus88 - 19-05-2017, 15:04
RE: Aquariòfil convençut - por Ambassador - 20-05-2017, 18:52
RE: Aquariòfil convençut - por ricky - 03-07-2017, 23:01
Aquariòfil convençut - por Ambassador - 04-07-2017, 22:10
RE: Aquariòfil convençut - por ricky - 04-07-2017, 22:23
RE: Aquariòfil convençut - por Ambassador - 05-07-2017, 15:41
RE: Aquariòfil convençut - por ricky - 05-07-2017, 15:59
Aquariòfil convençut - por Ambassador - 05-07-2017, 19:10
RE: Aquariòfil convençut - por ricky - 10-07-2017, 14:09
RE: Aquariòfil convençut - por Ambassador - 11-07-2017, 19:26
RE: Aquariòfil convençut - por ricky - 18-07-2017, 01:02
RE: Aquariòfil convençut - por Ambassador - 21-07-2017, 18:02

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)