Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Llibres

Hola.

Com alguns ja sabreu, no tinc n'hi idea de peixos. És per això que m'agradaria que em recomanéssiu alguns llibres bons sobre peixos.

És que em vull posar al dia. A partir del dia 20, quan hagi acabat els exámens, ja us preguntaré quins peixos es venen més (és a dir, quins compreu més), plantes, tipus d'aquaris, filtrs, bombes d'aire,...... un un extens etc.

Espero que us aneu mentalitzant i em pogueu ajudar força.
Enric Pamies escribió:m'agradaria que em recomanéssiu alguns llibres bons sobre peixos.

Pues eso, Libros, revistas, forosen cualquier idioma que hablen sobre tecnicas de acuario.

Filtraje, iluminacion, Ciclos del nitrogeno, etc, etc, etc
Saludos

Jordi Mateo

http://www.hmdiver.com/

Passa't un dimecres i et fem un curset intensiu en viu i en directe! Wink

És q com q soc de reus ho tinc una mica complicat.

No em podríe dir el títol d'alguns llibres bons??

Hola de nou Enric.

Concretament els llibres sobre quin tema els vols?

Ja se que diràs: "Aquest tio es tonto, sobre peixos, es clar!!!"

Sí, però es que pots trobar-te des dels que et descriuen les diferents espècies, fins als que parlen d'aquaris de biotop, passant per alguns més generalistes que parlen una mica de tot plegat.

Quins son els que t'interessen?

Confusedmiley1:

Dons mira: de moment en tinc un de general que es diu: Manual completo del acuario, de Gina Sandford.

Jo en voldria algún que tractés totes les espècies amb força profunditat, eperquè ja q no tinc formació pràctica, almenys la tingui teòrica.
També trobo molt interessant el tema dels biòtops.
hi ha un de un tal angel canovas.... i un tal marcpuigcerver...com esdiu...

Hola,

Ami me interesa uno que hable de todo el proceso FisioQuimico del agua (Ph, Gh, Kh, No2...), y diferentes sistemas de filtracion sus materiales y sus usos.

Existe algo asi en alguna parte.?

Saludos

Jordi Mateo

http://www.hmdiver.com/
Hombre como libro generalista yo tengo Guia del Acuario de Dick Mills y no ta mal pero no mata. El que siempre me ha gustado aunque ahora este desfasado es el Atlas de Peces de Acuario deagua dulce de Axelrod, que a parte del Atlas contiene información muy interesante a cerca de filtracion. alimentacion,quimica....
Los libros especificos suelen ser mas buenos que los generales, los de discos paisajismo.... si te interesa algun tema en especial dilo.

Enric com a llibre d'especies bo, l'Atlas del Mergus son molts volums i es car pero es lo millor que hi ha

[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]

El leer no ocupa lugar!!!![Imagen: smiley36.gif]

Asi me gusta!!!Confusedmiley17:
---------------
Carlos Naise
---------------

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  llibres? Silvia 4 2.457 14-06-2005, 22:30
Último mensaje: Silvia

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)