Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Marques

Avui q tinc una estona aprofito per preguntar-vos també això:

M'agradaria que em diguéssiu quines són les millors marques de filtres, llum, bombes, substrati menjar.

Si algú te botiga de peixos i em digués alguns proveïdors, seri "el no va más".

Moltes gràcies de nou.

La tenda la montes tu o uns amigotes teus?

Je, je, je, je, je . . .

Wink

Com ja he dit en algun altre missatge, hi ha una botiga aquí a reus nova, i volen fer les coses ben fetes. Jo sóc l'assessor en temes de terraris i tortugues, i com que tampoc no tenen coneixements d'aquaris doncs els he dit que m'informaré i intentaré també assessorar-los. És per això que necessito saber què pensen i que volen els affeccionats als aquaris (=vosaltres) jejeje

És possible fins i tot que més endavant poguéssiu establir relació amb botigues d'altres zones de catalunya (com per exemple de reus), per expandir l'associació.

Bé, repeteixo el que dit ja 24324... vegades (sóc força repetitiu): el dia 20 seré lliure (d'exàmens) i llavors podem parlar "largo y tendido" de tot el que estic dient per aquí. Què et sembla??
genial encara tindrem botiga colaboradora a reus... Wink

De conya . . . Enric, saps qui porta el tema de Publicitat de la AAB???

. . .

Wink
Doncs no, no sé qui el porta.

Wink

Pooooooooos jo mateix!!! dona la casualitat que soc jo qui ho porta ara.

O sigui que a partir del dia 20 espero els seus missatges Sr. Enric . . . a veure si "obrim fronteres" cap a terres tarragonines.

Doncs jo, com a bon estudiant d'admin. i direcció d'empreses sóc un flipat de la vida, i els temes de marketing i publicitat m'agraden molt.

El divendres 20 em passaré el dia a la botiga que us he dit i ja parlaré amb ells a veure què els sembla.

Per cert, ja anireu veient que aquesta gent fan les coses ben fetes.
El dia 20 (oh, quina sorpresa) els començaré a fer la web, així que espero q entre els dies 25-30 ja us pugui donar l'adreça.

Ah, per cert, si em doneu un banner us poso la publicitat a la meva web avui mateix, q això ho faig en un moment.

M'agradaria que posésiu la meva web també als vostres enllaços. Al no ser d'aquaris, és possible?
tu mateix pots adderirla kina paraula + maca! jajaja tumateix com a casa teva!!

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)