Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Obrim una secció de Brico?

Hola nois,

Què us sembla si obrim una secció Brico/Taller/FTT (Fes-t'ho tú) o com vulguem dir-li Winkper donar "rienda suelta" a la imaginació i muntar-nos els nostres inventillos. Segur que en sortiran bons articles per al Butlletí.

Per cert......

"Hola em dic Jaume i..... ho reconec.... sip...Wink sóc BRICOADICTE!!!! Wink

Avui m'he passat un moment pel Leroy Merlyn de St Quirze i he vist un ofertón que no me n'he pogut estar: Planxes de plástic transparent (STYROGLASS) antireflexant de 50x70 a 1?.

No sé exactament per a què em serviran, pero tenen moltes possibilitats!! [Imagen: smiley17.gif](o veieu?!!!... estic malalt)

De moment em serviran per fer la tapa del miniaquari (tot i que m'havia quedat prou bé amb un tros de plástic transparent d'una capsa de joguines.... deixo la idea a l'aire.... una setmana abans hauria estat millor, el dia 6 els contenidors estaven a rebentar!)

Altres idees: una tapa de plástic en comptes de vidre per a fer una pantalla (ojo al dato Bookmark!), un reactor de CO2 d'aquells que fan una escala en zigzag), un separador per acuaris, etc, etc,... Wink
jo m'apunto alreactorde co2
anda! tu estas cec o ke?Confusedmiley17:

Si es que no t'entenc demanes coses que ja hi ha... mare meva!!!

O un Skimmer . . . je, je, je . . .

Wink

A veure si entre tots fotem llenya a akesta nova secció!!

[Imagen: smiley32.gif]

Jaume, et podries grabar per després penjar el video. NO sé si el foro suporta streaming de video...

Estaria molt bé... Confusedmiley4:Confusedmiley4:

al + pur estil bricomania !!! oleeeeeeeeeee !!! baixa't els videos d'en Jaume construint un 600L. amb CO2 model ampolla d coca cola !!! jjejee k grande!!!
nO s + riKo L k + tieNE siNo eL q - NcSita Big Grin
wenu x no parlar dls HermeticLight d tetina d biberó... o dl filtre amb arlita.. o etc...Confusedmiley17:
nO s + riKo L k + tieNE siNo eL q - NcSita Big Grin

Lo dels videos m'ho pensaré... potser els editem al septembre en fascicles Wink

de moment us haureu de conformar amb una foto signada Confusedmiley17:

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)