Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Seccions de Fotografia i Enlaces
hola buenas, como incentivaríais estas dos areas? Ambas tienen afluencia, pero creo que se pueden explotar más, a ver si me dáis ideas para un futuro update de la webWink

El que es podria fer és a la secció fotogràfica posar, a part del llistat de fotos per soci, un llistat de fotos per espècie. D'aquesta manera la gent podria buscar fotos d'espècies en concret,...

Jo per la secció d'enllaços no em preocuparia, ja q la gent que la visita és per anar a altres webs.
El que si que potenciaria seria mica a mica fer fitxes d'espècies amb fotos, perquè així més gent visitaria aquesta web.

També seria mooooolt interessant una secció de tipus d'aquaris segons biòtops: q si amazònic, del llaca Malawi,... (jo d'això encara no en sé, però suposo q la idea queda clara).

Ja sé que ambdues coses aporten feina, però mica a mica es pot anar fent.

Hola Enric, bon dia.

Em permetré el luxe de xafar-li les respostes al Sr. Jaume Izquierdo . . . Confusedmiley9::

1- Tema "Atlas" d'especies: els Srs. de Dr. Pez en tenen un de molt bo. No cal que nosaltres en fem un altre. Wink

2. Tema "Aquaris de Biotop": doncs resulta que ja tenim secció al foro . . . dòna-li un cop d'ull i digue'm que et sembla: http://www.aquariofilabcn.org/forum/foru...asp?FID=22

Confusedmiley4:Edited by: Xavier Marchan
en un futur estaria be una secció a la web de biotops amb un article llarguet sobre cada biotop... en plan la secció de butlletins...

El mateix que està al foro es podria posar a la web en forma de fitxa, ja que quedaria més atractiu i seria més fàcil de torbar i llegir.

Les fitxes jo crec que se'n podrien anar fent. Tant fa que doctor pez ja hagi fet l'atles. És que si no ja no caldrà fer res!!
A veure si els compliquem una mica la vida, q si no els ho posem massa senzill.

El dr.Pez, al meu parer, té vàriesdebilitats, i les podríem utilitzar per agafar-los lectors. Una debilitat és que l'atles és una mica lent i estrany; m'explicaré: tu cliques la família, el gènere,... i al final arribes a l'espècie. Hi ha una petita fitxa amb una foto al capdamunt. Clicant aquesta foto te'n surten més.
Si fessim una fitxa més completa i amb moltes fotos, seria més fàcil de torbar i llegir.
Un exemple (és d'una espècie de tortuga de la meva web): http://www.infotortuga.com/rhinoclemmyspulcherrima.htm

Si es fan les coses senzilles, la gent navega mé si es distreu més.
Què us sembla la idea?
jo sóc partidari del tema fitxes, crec q seria una secció estrella, encara q el drpez es DEU en aquest aspecte, pero bueno, tot és començar jeje. Lo dels biotops també ho trobo molt bona idea, seria una manera d'enriquir la web en si i tenir-ho tot més maco. També estic pensant en fer la secció de butlletins més extensa, amb la posibilitat de poder veure els butlletins online (rollo llistat d'articlies amb pàgines html).

Vinga, que m'estic animant! XD

Ole, ole!!

Inga Jaume que tu pots!! Si aconsseguim crear una seccio per a especies (peixos i plantes) i una altra per a Aquaris de Biotop, la web de l'AAB no estarà al Nº 2 del top 10 de la AUI, sinó que li hauràn de donar un premi honorífic!!!

Confusedmiley4:

(i si necessites un cop de ma, ja saps).

Wink

Vinga, q si vols a partir del dia 20 jo també et podria donar un cop de mà.
vale, podem plantejar les seccions, com serian, l'estructura que tindrien, camps per la base de dades, pel panell administrable etc, i podriem fer un grup de col-laboradors q tinguessin access a un panell per omplir les fitxes de les noves seccions... con la calma, eso sí Wink

<BLOCKQUOTE dir=ltr style="MARGIN-RIGHT: 0px">

[Imagen: smiley20.gif]</BLOCKQUOTE>

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  acceso a subforo Fotografia pavon 3 2.191 21-10-2015, 19:41
Último mensaje: pavon
  fotografía del mes Lochapowa 1 1.731 07-10-2004, 12:14
Último mensaje: Jaume Izquierdo

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)