Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
100l
Hola

Tinc un acuari de 100l que dintre de poc es quedarà vuit,i no sé què fer.

Aprofitant la secció de biotops,podria fer um Tanganyika amb alguna
especie de ciclid nan com per exemple algun Lamprologus o alguna altre
espècie?

O creieu que serà massa petit

home jo crek q 100L ia donen x fer cosetes, tampoc x fotreli una plaga d peixos, xo vaia k si son dl Tanganyika n gral. son petits (mol + k els d Malawi). Ara es questio d saber kins ciclids tagraden mes....
nO s + riKo L k + tieNE siNo eL q - NcSita Big Grin
pots posar uns brevis!!!
Sip,es el que tenia pensat,uns brevis o uns lampro.caudopunctatus,per exemple.

Per que per uns tropheus moorii,si que es petit,veritat?

Poooz zi!!Els moori en 100 litres es fotrien unes bofetades que faría por!!

Confusedmiley17:

Uns brevis o multifasciatus (o similars, un grupet d'uns 5) i uns Neolamprologus pulcher (osimilars, tambe uns 5) i suposo que no tindries problemes. No tindràs gaire vairació cromatica, però sí de comportament entre ambdues especies.

Uns per la zona baixa, i els altres, per la mitjana. Així "omples" el camp visual de l'aquari i les seves respectives regions de l'aquari. Els brevis o multifasciatus a la zona baixa, de sorra fina, amb cargols, i els altres a la "paret" rocosa, cadascun d'aquests dos medis a una banda de l'aquari, salpicat tot plegat per vallisneria . . . pot quedar molt chulo.

Wink
Si es clar quina pregunta,si ja ho savia jo...[Imagen: smiley19.gif]

Ja pensaré que possar

Salva encara et vens l´acuari,el de 600l??????Confusedmiley11:

<BLOCKQUOTE dir=ltr style="MARGIN-RIGHT: 0px">

[Imagen: smiley36.gif]

</BLOCKQUOTE>

Per cert gràcies Xavi!!Wink

Per això estem!!

Tot un plaer!!

Wink

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 3 invitado(s)