Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Preguntes

Bé, ara q ja he acabat els exàmens, vinc a donar la tabarra:

Em podríeu dir a grans trets quines espècies de peixos són les més usuals? Am quines espècies poden conviure??

Ja sé q d'entrada és una mica heavy, però tot el que em pugueu explicar serà de gran ajuda.

UFFFFFFFF!!!!

Esto si k es una pregunta general!!! No se por donde empezar

Supongo k sera para asesorar a la tienda k nos comentaste no? Lo k pueden hacer es ponerse en contacto con algun mayorista de confiança...seguro k alguien de la AAB te puede recomendar uno de confianza
---------------
Carlos Naise
---------------

Jo al meu aquari tinc:

8 neos cardenals "del Barça", 3 natejavidres, 2 coridores, 5 platys, 6 zebritas i 1 luchador. De moment tots s'estàn tolerant molt bé. I no tenen cap problema entre ells.

Quant vaig comprar el luchador al Jardiland de MAtaró. Em van recomenar que no barrejes el luchador amb gupys. LA veritat és que volia tindre gypys però bueno vaig acabar decantant-me pel luchador.

Un altre peix que m'encantaria tenir seria el "Peix PAyaso" el que passa és que em semblaba que era d'aigua salada però pel que m'ha semblat llegir en aquets fòrums hi ha gent que els té amb aigua dolça. Pot ser? o no m'he enterat prou bé. Sent així. A on el podria comprar? al Ajrdilans de Mataró no en tenen. Seria compatible amb els altres peixos que tinc??

Que jo sàpiga el peix pallasso és d'aigua salada.

És possible q hi hagi algun peix similar d'aigua dolça, però a mi no em sona.

Exacte, m'heu d'assessorar perquè jo assessori a la botiga. Em podríeu dir doncs algun proveïdor que tingui bon material i bons animals ??

Enric, una pregunta i sense cap mena de mala intenció, que quedi clar de bon principi:

Aquest amigotes teus es volen montar una tenda de peixos sense tenir ni idea de peixos?

Torno a dir que la pregunta no es ni amb mala llet ni res per l'estil, es que em sembla molt raro que algu es vulgui montar una tenda de peixos sense tenir-ne ni idea, es com si jo em montés una de recanvis per a submarins (tema del qual, obviament, no tinc ni fava).

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  presentació i 2 preguntes tofol 15 6.090 14-01-2009, 22:33
Último mensaje: tofol
  Algunes preguntes... Enric Pamies 3 2.445 04-02-2006, 13:33
Último mensaje: Alberto Maceda

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)