Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co2
bones, tink uns kuants dubtes referents a un inventillu que vaik llegir per aki sobre ampolles de co2 de bici del decathlon i una mantxa.

doncs be, magradaria saber què és el que conectes des de la mantxa fins al got cap per avall i com es fa perque kedi hermetic. si algu me pot ensenyar alguna foto de com ho te muntat o explicarmo clarament li estaria eternament agrait.

moltes gracies Wink
Jo sóc el pare de la criatura Big Grin

El que tinc es el tub de goma conectat a la junta de goma que hi ha dins el capçal de la manxa de bici. Totes les juntes les he segellat millor amb cinta de tefló però tampoc es excesivament crític. Pensa que ho obres /s'omple el got invertit o campana/ tornes a tancar
... o sigui que les possibles fuites serien només en el petit instant que obres i tanques.

Aquesta tarda li faig unes fotos.
benerat sies jaume! Big Grin

espero am entusiasme les fotos Rolleyes . una cosa, tens sempre el tub conectat a la campana invertida?
Praslin escribió:benerat sies jaume! Big Grin

espero am entusiasme les fotos Rolleyes . una cosa, tens sempre el tub conectat a la campana invertida?

Per les fotos haurás d'esperar a demà Sad

El tub el tinc sempre conectat i obro i tanco la clau de la manxa. Això sí, és molt recomanable de posar-hi una vàlvula antiretorn perquè hi va entrant aigua.... Si ho deixes a la tapa com jo no hi ha massa problema, però si ho tens per sota del nivell de l'aigua és indispensable.

La campana amb un vas de plàstic de tubo (jo tenia la campana sifonadora de SERA). Li poses un parell de ventoses agafades amb "abrazaderas" de plástic (han de ser bones ventoses perquè quan està ple fa molta força cap amunt!). Per a fixar l'extrem del tub pots fer un foradet ajustat el més arran de la boca del got possible: així et queda el tub dins el got molt ben agafat, y no hi ha problemes d'heremticitat.... simplement omples el got fins arribar al foradet.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)