Temas: 9
Likes Given: 0
Registro en: Feb 2006
bones, tink un filtre AquaClear Mini, magradaria saber si a part de l'esponja filtrant hi he de posar akella kosa del AmmoRid (treu lamoniac) i la del carbo actiu.
a mes a mes, kada kuan e de fer un canvi d'H2O de la peixera??? i quanta aigua he de canviar???
p.d tink un 38L
merci
•
Temas: 160
Registro en: Jan 2005
jo canviaria un 25% de aigua setmanal
el filtre a de portar l'esponja i perlon, el carbo actiu nomes despres de medicar i poques vegades mes, la resta de les coses sobren
•
Temas: 160
Registro en: Jan 2005
be, jo tinc un acuari de 120 litres amb una parella de neolamprologus brevis i faig canvis d'agua cada 15-20 dies i normalment canvio uns 10-15 litres, els canvis d'agua depent de lo que tinguis en el acuari, de la cantitat de menjar que hi donguis, del filtre que tinguis, jo tinc un que filtre 10 vegades el volum del acuari, la millor formula per saber quan has de canviar l'agua te la donaran els reactius, mira els nivells de no3 i aixi sabras quan fercanvis d'aigua
salut
•
Temas: 11
Registro en: Jan 2004
Hola,
Aquelles perles que absorbeixen l'amoníac no són necessàries en un aquari madur. Si en algún moment de la història d'un aquari poden tenir utilitat, és quan aquest s'acaba quasi de montar. En aquest moment encara no hi ha la colònia bacteriana suficient com per fer-se càrrec de "tot" el que es genera en el teu aquari i aquestes bossetes t'ajuden a que l'aigua quan surti del filtre surti "potable". De totes maneres la prioritat es que les bactèries s'encarreguin de tot i que no ho fagin bossetes extres que puguis posar en el teu filtre.
Saluts!
Alberto
•