Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Construcción de un Vivario
Aqui os dejo un link en el que se muestra la construcción de un Vivario (en este caso para dendrobates). El resultado es espectacular. Ya me direis que os parece.

http://www.poison-frogs.com/e03.html

Wink
"Vivario" lo podemos decir, no???

Big Grin
Hola Xavi,

Es molt bo aquest enllaç, els vivariums aquests son molt macos, quina passada!!

Fins aviat

Salva
hi ha cada un que es alucinant!! . . . quina enveja no poder tenir un trocet de selva a casa . . .

Wink
pa ke te vas fuera para mirar como se hace si lo tienes en casa...:p
pegale un ojo a mi web, esta un poco desecha...(eso por ir experiemntando) pero supongo ke te servira como guia
Un trozito de selva en casa!!!! La peña es poco makina!!!!!!
---------------
Carlos Naise
---------------
JMª . . . me la se de memoria . . . je, je, je, je, je . . . gracias a ella precisamente me estoy empezando a "viciar" a esto de los "terrarios" (es que ya no se ni como llamarlos).

La tuya la he visitado bastantes veces, me se las fotos de memoria, es la ostia. Esta de conya, lo que pasa es que al ser para ranas arboricolas he de darle la vuelta a la idea que propones, es decir, ponerla en orizontal. Parece facil, pero . . .

Wink

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Un vivario y dos Radion MIJABA 3 5.342 31-07-2013, 02:17
Último mensaje: Joan1791

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 2 invitado(s)