Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
cargols...
Hola de nou,

M'interesaria posar en el meu acuari un petit cargol. Segons tinc entès mengen algues i ajuden a mantenir l'aquari net.
Podria treure el plecostomus del meu acuari deixar-lo al cargol?
Solen viure amb facilitat o és millor que ho deixi com està?
hola
tens el cargol poma,busca millor per "caracoles manzana", no son hemafroditas asi que si vols criarlos necesites un masclei una famella,no menjen plantes en principi, per alimentarlos pots tirarlis una pastilla de fondo per la nit un cop a la setmana, es menjen les fulles de les plnates mortes, les algues inclus las que estan en les fulles de les plantes sense tocar aquesta. tambe tens altres cargols mes petits i no tan macos que tambe menjen fulles, detritus etc.
els cargols poma viuven bastant be i si tens una parella i una mica de sort et veurem posar un post regalan/venen/donan uns quans poma.
sino recordo malament tens un 60 litres, hi cap un pleco? :eek: sino recordo malament un pleco necesita un acuari bastan mes gran... es un bitxo que creix uns 25 cm aprox. i un 60 litres fa uns 50cm aprox i sino no recordo malament tambe necesiten un trronc per abastirse de cel·lulosa Wink
els dos poden viure junts sense cap problema, els cargols es mouen per tot l'acuari i principalment pels vidres, si l'aigua es tova un bany setmanal amb aigua i una pastilla de tortugues o aigua de l'aixeta que per aqui no es de osmosis precisament.
i aixo es tot,o no
Gràcies per la teva explicació David,
Però la meva pregunta és que si poden viure només menjant algues de l'aquari, bé, la feina que faria un plecostomus.
Come algas pero para complementar mejor su alimentacion es necesario echarle alguna pastilla de fondo como te recomienda David.
Si quieres puedes meter un manzana pero yo lo que cambiaria seria el pleco por algun siamensis o por un ancistrus.
---------------
Carlos Naise
---------------
Y es verdad que los caracoles enturbian el agua con sus heces?
Si solo tubiera uno me pasaria eso?
yo tengo 4 manzana y varios pequeños y nunca he tenido problema de heces, es mas creo que esas ese son beneficiosas para las plantas, no se
Ayer me compré un manzana, pero está muy kieto, solo se ve un poco el animalito, esta mañana me he dado cuenta que se ha movido y ha dejado una sustancia blanca con dos esferas en la boca del filtro. Alguien sabe lo que es???
Tengo curiosidad por verlo andar, pero no lo hace, cuanto tarda en adaptarse?

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Denuncia per cargols poma a casa xaviergiralt 2 2.468 04-09-2014, 15:20
Último mensaje: ismacarv
  Nacessito una plaga de cargols marcvives 15 5.817 07-07-2009, 09:59
Último mensaje: lluisman

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)