Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cíclids...
Holaaaa

Tinc un aquari de 60l, hi tinc un Escalar, gupis, un beta mascle, gupis,...
Hi tinc refugis i molta densitat de plantes.

M'interessaria posar-hi algún cíclid interessant a ser possible pacífic, i que no es fagi massa gran per el meu honest aquari.

Algú em podria donar suggerències?

Gràcies
Pots posar una parella d'apistogramas o de kribensis, aixo si es de trere tot lo altre, i si no poses cap ciclic tambe tindries que treure els escalars ja que 60 litres es molt poc per a ells i si no erro els guppys i els betta no son bons companys de taula...Confusedmiley2:
Gracias,
pero jo em referia a alguna espècie com l'escalar; que no molesta als restants habitants, i pel que fa l'espai de l'escalar, en la botiga em digueren que es podia adaptar en qualsevol grandària, que creixien en conveniència d'espai.

Algú me'n pot recomanar algun cíclid que es pugui mantenir amb un aquari comunitari, please??

Gràcies
Acabo de pensar, que hi podria posar cíclids papallona (Ramiretzi)
K me'n dieu? costen molt de mantenir?
ciclic papallona (ramirezzi) es un apistograma...Confusedmiley2:
y lo de la botiga,millor canvia de botiga....Wink cap peix creix a mida del acuari.... nomes els fem creixer fins que no poden creixer mes per falta d'espai i acaben morin per enanisme

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Cíclids ze474 8 4.263 23-02-2014, 00:56
Último mensaje: ismacarv
  Compatibilitat cíclids ismacarv 1 1.686 27-11-2013, 16:40
Último mensaje: manelescalar
  Excel·lent video de cíclids africans ismacarv 1 2.311 02-08-2013, 15:10
Último mensaje: siamon
  Instal·lacions de cria de cíclids africans. MIJABA 7 4.365 09-05-2012, 01:35
Último mensaje: dboodb
  Ciclids africans Pere Sastre 3 2.763 02-11-2010, 21:27
Último mensaje: Jakemate
  Algú vol Cíclids rars salvatges llista! Aleix Llovet 20 12.219 27-02-2004, 20:03
Último mensaje: Aleix Llovet

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)