Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
tornar a posar en marxa un
Tinc un aquari de 300 litres que ja fa uns 8 anys que no es fa servir. Tinc decidit reprendre aquesta meravellosa afició i voldría saber quin tipus de posada a punt i preparació caldria fer-li per obtindre un bon rendiment.
Gràcies anticipades pels vostres consells.
Hola Miquel, benvingut.

Be, per començar, felicitar-te per la decisió presa . . . però compte que enganxa com be saps!! je, je, je . . . Wink

Anem al tema . . . si l'urna no ha rebut cap cop ni ha estat exposada a la llum directa del sol, ja tenim el component principal.

Tema il·luminació . . . fluorescents nous directament (i cebadors tambè).

Comprova que el filtre no te cap pèrdua (de vegades les juntes dels filtres tenen tendencia a assecar-se i perden la seva funcionalitat).

El termostat . . . igual que els fluorescents. Nou i a còrrer.

Ara ve la part clau per acabar de definir el "material" necessari: Quin tipus d'aquari vols muntar?? I, sobre tot . . . de quin material disposes actualment? (igual m'he estat enrotllant i tan sols tens l'urna i la taula . . .)

Big Grin
Gràcies per la teva resposta.
Bàsicament em referia a l'urna ja que em fa por que la silicona hagi perdut propietats o pugui haver-se fet malbé. Cops i llum directa del sol no n'ha rebut.
Bombes, filtres, fluorescents,tubs ventoses, calentadors ja tenia decidit de renovarlos.

M'agradaria muntar un acuari marí amb invertebrats (si la guardiola ho permet es clar) encara que no ho tinc del tot decidit (antigament havia tingut un amazònic que vaig haver de desmuntar per motius familiars i no descarto tornarlo a muntar)
Miquelnav escribió:Bombes, filtres, fluorescents,tubs ventoses, calentadors ja tenia decidit de renovarlos.

Està molt bé que els renovis (potser tampoc caldria). De totes maneres NO ELS LLENCIS!!!! sempre van bé de tenir a mà en cas d'accident, per a muntar un aquari-hospital, un aquari de cria...

... o per a fer INVENTILLOS!! Big Grin
llençar res! que nostan los tiempos pa ir malbaratando.

Ho probaré tot i guardaré el que encara estigui sa.

Gràcies.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)