Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Primeres fotos del 350
Hola JMª!!!!

Cuales son esas nuevas variedades de caracoles come algas?
Porque después de vencer la peazo plaga de algas pincel ahora atacan las marrones!

Lo de la inclinación del sustrato no puede hacerlo porque el acuario esta visto por los dos lados.

Saludos!!!!Confusedmiley2:
---------------
Carlos Naise
---------------
Hola

Cert, això de l'inclinació de la grava no em serveix de gaire, primer pel que diu el Carlos i segon per que l'aquari només te 25 cm de fons i hauria de donar-li una inclinació exagerada per notar alguna cosa.

Tens raó JMº, ho he explicat malament, no són dos pl's, si no dos T5 de 80 W (2x80) de 10.000K.

Pel que fa a les algues, vaig incorporar quatre petits c. siamensis, i tot i que menjen una mica, no dónen abast. Pensava que menjaríen molt més.

Aquests cargols, Com es diuen? son compatibles amb les boties?, ho dic per que quan vaig posar les plantes, vaig tenir una plaga de petits cargols i al posar les primeres tres boties, se'ls van fotre en un sol dia.

També havia pensat amb les gambetes caridina japonica (o algo així), però també em preocupen les boties. Es que les tinc molt esbojarrades i molt actives. Quan poso menjar, de tant en tant li foten alguna mossegada (sense fer mal) a la resta de peixos.

Respecte a les plantes, sóc conscient de que em queda molt per aprendre i arreglar-les. Sobretot després de veure això l'altre dia:

http://www.drpez.net/panel/showthread.php?t=139295

Em vaig quedar de pedra. M'encanten les plantes petites que te en primera linia. Sembla un prat. Ho trobo increible. En fi, poc a poc.

Respecte a l'special guest star de l'aquari, no em decideixo. Els escalars m'encanten, però segur que incordien a la resta, sobretot als barbs cirera que son super tranquils. Em plantejo dos opcions: o alguna espècie de mida mitjana-gran, però pacífic (encara m'haig d'informar be de quines possibilitats - si en sabeu, accepto consellsConfusedmiley2: -), o be un cardumen ben maco. I amb això, de moment, tancaria l'epoca de fitxatxes.

Salutacions

Rubèn
Hola Ruben!!
Yo en mi 300 tengo 8 siamensis...tu en tu 350 podrias aumentar el grupo. Comen algas de lo lindo y ademas kedan muy bien porque van en grupo.
Los escalares no tienen porque incordiar a los barbos cereza. Yo los mantengo con otras variedades de peces y se comportan. Además...si molestan a algun pez lo haran con alguno de su tamaño o con alguno k les quepa en la boca...pero para comerselo!Confusedmiley3:
De cardumen bien wapo tienes para elegir....unos arlequines quedan de muerte!!! (yo tengo un cardumen de 15 en mi asiático y estoy encantado) y sinó tienes una gran variedad de tetras (yo en particular tengo un grupo de 22 borrachitos en el amazonico....estan de lujo!).
Saludos!!!!Confusedmiley2:
---------------
Carlos Naise
---------------
Gràcies pels consells Carlos

Pensaré de nou amb els escalars... em fan ballar el cap.
Els siamensis et van en grup???:confused: Els meus van totalment a la seva bola. Fins i tot hi ha dies que no trobo un parell per enlloc i al dia següent tornen a aprèixer tots 4.
He notat que els hi encanta el menjar en escames, i per tant, igual no tene ganes de menjar gaires algues...

(pausa)

Ostres!
Acabo de buscar per internet con es el c. siamensis i m'he adonat que m'han venut 4 "garra taeniata" o "falso chupa algas":mad: :mad: :mad: I ara què faig???

Els pesco i els torno?? No crec que sigui fàcil pescarlos al 350!!

En fi, demà penso què faig amb les pobre quatre bestioles que m'han venut (a Mister Guau, per cert, on crec que no tornaré) i ja us ho explicaré

Salutacions
Hola Ruben!

Siento k te hayan dado gato por liebre....porque el kalopterus no se curra tanto las algas como el siamensis. Prueba a devolverlos a la tienda...si te los han vendido como siamensis deberian devolverte el dinero o recompensarte de alguna forma.

Sobre los siamensis...no van en cardumen ni nada parecido....pero van mas o menos agrupaditos....uno comiendo por alli el otro por alla...

Saludos!!!Confusedmiley2:
---------------
Carlos Naise
---------------
Curiositat:

Dels quatre, tres son garra taeniata i un és un siamensis. Està clar que no en tenien ni idea del que venien i els tenen tots junts.

Dilluns trucaré a la botiga. No és pels diners, és que no vull tenir més barrejes a l'aquari i voldria tornar-los.

Salutacions

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  SABEU ON TROBAR FOTOS? marcvives 2 3.126 23-02-2018, 13:20
Último mensaje: Salvador Borràs
  estic intentant puja fotos lampibcn 6 5.911 04-02-2015, 11:04
Último mensaje: lampibcn
  Fotos muy malas de gambas muy feas. MIJABA 1 2.463 09-12-2013, 09:20
Último mensaje: pavon
  fotos alberto30 5 4.813 06-10-2013, 23:32
Último mensaje: ANB001
  Fotos rapidas................. dboodb 13 8.975 21-10-2011, 19:45
Último mensaje: dboodb
  OFF TOPIC. Fotos antes y despues tsunami Japón. José Luis 0 2.120 17-03-2011, 00:12
Último mensaje: José Luis
  Apistogramma Agassizii 40L [FOTOS] MIJABA 32 21.515 13-10-2010, 02:35
Último mensaje: MIJABA
  Tanganyika 60L - Neolamprologus Multifasciatus [FOTOS] MIJABA 5 5.586 06-05-2010, 01:41
Último mensaje: MIJABA
  Actualització Amazonic Estricte 60L [FOTOS] MIJABA 13 10.564 03-03-2010, 19:21
Último mensaje: chevro
  Hola a tots, us els presento (fotos) as3s 2 3.645 16-02-2010, 20:20
Último mensaje: as3s

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)