Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CO2 necessari?
Després de varis experiments amb filtres casolans, ja he creat un filtre exterior de llit, que encara he d'omplir amb sorra de platja (pretactada), a veure si tinc una estoneta i us faig unes fotos. Ara m'agradaria fer un reactor de CO2 o algun trastet per abonar amb Co2, la meva pregunta és necessari el Co2 en un aquari de 120 litres, plantat? el que vull dir si és necessari algun "creador" de Co2 que augment el CO2.
He llegit en al gun post alguna cosa del "Decathlon" amb una manxa, podrieu ampliar-me la info?
He vist aquí http://www.aquanovel-online.com/reactor_m.htm aquest aparell, l'aconselleu o amb un de cassolà aniré arreglat? (prefereixo el bricos, és mes divertit fer-to tu mateix.

Salutacions.
Si quieres tener un buen acuario plantado sería conveniente el CO2. Lo de la botella de Decathlon lo he oido pero no lo he usado. Otros sistemas son el de sera de las pastillas (CO2 start) o el de tetra con al botella presurizada(CO2 Optimat). No son muy caros y para un acuario de 120 litros teoricos(unos 100 o menos reales, descontado todo lo que pueda haber dentro) deberían ser suficientes.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)