Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
aquari 120 l.
Hola a tots, em dirijeixo a vosaltres perque m'ajudessiu a decidir un tema que tinc al cap des de fa temps, jo tinc un aquari de 120 l. amazonic no estricte amb peixos disc, em direu que per aquests peixos es mo, poc ja u se pero sem mantenen perfectamen, pos em queda un espai al antre de aquari sense plantes i està pelat, es a dir es veu la grava nebre que hi vai posar, només volia saver si creieu que sería recomanable cobrir aquella zona amb plantes vaixes per tal de que sembli que una alfombra de verd està comvrin el terra, el problema es que tinc loricàrids tals com hemiloricaria falax que tinc por de que es menjin les plantes amb les que ho tamissaria i tal. En cas de que no hi haji cap problema quines plantes creieu més adients per el que jo vull fer?
Hola Albertus,doncs depén molt de la il.luminació el tema de les plantes baixetes,quin tipus d'il·luminació hi tens?Quants watts?I si amés hi tens loricàrids...dificil que puguin arrelar bé,tot i que podríes provar amb Monoselenium que em sembla no necessita gaire llum i que per cert jo no la trobo enlloc.Confusedmiley2:
Hola lochapowa, moltes gràcies per el conçell, ja buscaré informació sobre la planta que mas dit i seguramen si fai alguna cosa és després de vacances, si trobo aquesta planta ja et diré a on la he trobat.Wink
Per cert lochapowa et felicito per l'aquari de 650 l. sem cau la baba, els arco iris impresionants, llastima que els meus pares no em deixin tenir més aquaris a casaSad
Jajajaja,tranquil i paciència home que ja t'arribarà,jo tb he hagut d'esperar moooooolt de temps,i els meus pares tampoc eren gaire comprensius.Lo més gran que vaig poder tenir va ser un 96 litres que encar conservo,la veritat es que a día d'avui tampoc ho entenen,el meu pare sencillament al·lucina amb el de 650 no li entra al cap que algú vulgui tenir un aquari tan gran a casa...qué hi farem...Confusedmiley2:
La veritat és que l'aquari era del meu pare que tenia vivipers i tal, li va agafar por per tenir disos encara que li agradaven mol, llabors jo que tinc 15 anys li vai dir al meu pare que em deixés l'aquari a mi i he montat un amazònic no estricte amb 6 discos! se que és una vestiesa però em viuen de koña i de momen no tenen ningún problema d'espai, a la minima que en tinguin men desfare d'uns quants, tu m'has dit que el teu pare alucina quan veu el 650 però el meu alicina quan veu la meva col·lecció d'insectes ja que jo em dedico a criarlos. Big Grin
Hola de nou, he llejit una mica d'informació sobre el monoselenium i no es una planta sino una mena de musgo, si més no es una forma primitiva catalogada com a fosil vivent, es de les primeres plantes, i que vols que digui es sencillament espectacular, gracies per la recomanació lochapowa!Wink

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Em presento i dubtes sobre aquari amazonic nator 12 7.867 24-03-2015, 23:15
Último mensaje: lampibcn
  nou aquari Enrik 2 2.524 20-01-2015, 22:14
Último mensaje: Enrik
  Evolució del meu aquari de 180 litres Natalia 22 13.063 02-11-2014, 13:25
Último mensaje: Natalia
  Ciclat aquari afegint amoníac fcolours 6 4.694 27-03-2014, 11:54
Último mensaje: Jaume71
  El nou aquari de la Laieta eularidelescols 13 6.980 07-03-2014, 17:12
Último mensaje: 2365
  Consell/ideies per un nou aquari kabuki 6 3.826 08-01-2014, 23:23
Último mensaje: kabuki
  Aquari de 120 litres, que fer amb ell? manelescalar 43 19.608 18-11-2013, 17:00
Último mensaje: manelescalar
  Les algues negres del aquari AAB 2365 2 2.296 19-09-2013, 12:22
Último mensaje: lanchone
  Aquari AAB, escalars i cardenals. TRONERA 9 5.196 14-06-2013, 12:47
Último mensaje: guivet
  aquari a tres cares eularidelescols 11 6.610 12-05-2013, 12:34
Último mensaje: eularidelescols

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)