Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Montant bateria 4 acuaris de 60 litres...
Si puedes pon una base en el suelo, es decir ke las 4 patas se a poyen sobre una madera o algo asi para ke reparta bien el peso. Asi nos aseguramos de ke el parket no se hunda.
Otra cosa es ke forres las maderas con algo o se estropearan a medida ke se mojen. te sirve desde una bolsa de basura bien puesta hasta un plastico de esos de tapar los muebles cuando pintas. Kizas no estaria mal poner algun tipo de aislante entre la madera y el cristal del acuario asi como tambien aislarlos en las caras ke dan a la pared con el tipico corcho blanco (ahorraras en calentador)
Cuanto espacio t dejas para trabajar?
como los vas a iluminar? la luz del techo?

JMª

Te bona pinta [Imagen: smiley32.gif]

Ara m'estan fent romiar per possar-me una altre acuari a sobre de les meves estanteries [Imagen: smiley36.gif]
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)
Despres de tota la tarda de feina, netejant i montant...
La cosa ja rutlla...

General:
[Imagen: P1230035.jpg]

General 2:
[Imagen: P1230036.jpg]

El primer aquari ple...
De moment he posat canutillos i la esponja... a veure que tal filtra...
[Imagen: P1230037.jpg]

Aquí es veu com ja es comença a omplir d'osmosis
[Imagen: P1230038.jpg]

De moment segueix en peu...

JMª:
Hay 30 cm para trabajar entre acuario y acuario, y la iluminacion creo que con la de la habitación basta de sobras... quizas augmente la de la habitación pero ya se ven iluminados...

Un saludo!
Edited by: Aleix Llovet

Bones Aleix!

Es veu un montatge molt solid, esperem que no caigui Wink

Sort amb la bateria

Dewwwwwww
Vocal de l\'[url=\"http://www.aquariofilabcn.org\"]Associacio Aquariofila de Barcelona [/url]/ [url=\"http://www.aquariofilabcn.org\"]AAB[/url]

Hola

Deunido la instalació al final! Accedir a l'aquari de mes a dalt deu ser una mica complicat! Com tens previst per sifonar-lo?

Espero que tot et funcioni i que com diu el Pau, no caigui cap dia Confusedmiley17:Suposo que ja ho hauras collat ben fort...

Viam quan comences a posar-hi peixets i ens ho ensenyes!

Sort!

Clàudia
Hola claudia!
L'aquari de dalt és un diposit d'aigua d'osmosis, d'aquesta manera amb una manguera la poso a l'acuari que sigui de la casa.

de moment he posat 3 dicrossus als 3 primers acuaris, perqué comencin el cicle...

Aquest matí he afegit un aquari que tenia a l'habitació en un lloc poc accessible de 40 litres.

Aspecte general de l'habitació...
[Imagen: P1250042.jpg]

Bateria ja plena d'aigua i dreta (NO HA CAIGUT! UE!)
[Imagen: P1250044.jpg]

Aquari de 40 litres amb cries de dicrossus filamentosus.
[Imagen: P1250045.jpg]

Aquari dels de la bateria amb 3 alevins de dicrossus, y la ampolla es l'artemia.
[Imagen: P1250046.jpg]

Ja posaré alguna foto quan estiguin PLENS de cries Smile

Salutacions!

Hola Aleix!

A veure si ens poses aquestes fotos d'aqui a un temps amb els aquaris plens de cries!!! Confusedmiley4:

Una pregunta que tinc es la forma de netejar aquests filtres posteriors. Pel que veig son una mica inaccesibles i i l'espaique hi ha entre els aquaris pot fer complicat aquesta feina WinkHo tens previst?

Jo quan poso algun filtre intern i l'he de netejar, al treure'l de l'aigua part del que ha filtrat es queda escampat per l'aigua, depen de com ho facis et pot passar el mateix i en un lloc mes complicat. Aqui al ser visibles veuras en tot moment si estan bruts o no, que tambe es una aventatge...

La bateria com ja he dit abans ha quedat molt xula Confusedmiley1:

Clàudia

Hola Claudia!

Problema cap, jo tinc la bateira molt semblant (però més ben feta [Imagen: smiley36.gif])i no hem donen cap problema els filtres, més aviat el contrari. No cal que els neteixi gaire, amb passar el tub de sifonar per sobre del filtre a cada canvi semanal la brutícia es mínima.

I en quant a les distancies entre acuari i acuari són les justes per que no es fagi pessat el manteniment i no surti una torres de 3m d'altura Wink

Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)

Aquesta bateria queda molt bé[Imagen: smiley32.gif]! a veure quanveiem habitants[Imagen: smiley36.gif]!

no m'havia fixat en el salvapantallas del teu ordinador jejeje... pq em sonarà tant?

tic d'acord amb el joan... a veure si pujes unes fotos amb els habitants Wink

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  aquari 600 litres. oscar13s 4 2.604 24-08-2014, 00:12
Último mensaje: ismacarv
  cola per acuaris lampibcn 0 1.101 02-06-2014, 19:24
Último mensaje: lampibcn
  em supura aigua acuari 240 litres chasis2 9 3.950 25-07-2013, 23:11
Último mensaje: chasis2
  Iluminar una bateria de killis, facil y rapido. dboodb 7 4.287 27-06-2012, 12:02
Último mensaje: ismacarv
  Modificació pantalla 96 litres yuyumdv 11 4.154 10-12-2011, 17:31
Último mensaje: yuyumdv
  Algú amb experiència muntant acuaris... MIJABA 32 13.981 07-04-2011, 21:43
Último mensaje: dboodb
  Brico-aquari de....4.000 litres !!!! Jaume71 6 3.108 03-06-2008, 18:43
Último mensaje: Ernesto

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)