Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Montant bateria 4 acuaris de 60 litres...

[Imagen: estructura.jpg]

Seria algo semblant a aixo... algun consell a part de fixar-ho a la paret?

Salutacions!

El problema seri que no s'acumili massa pes a les quatre juntes al esquelet, jo pasaria algun tipus de subjeccio q fes q el q aguanta la base de cada acuari estigues agafat a la paret. no se si m'he explicat?
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]

[Imagen: smiley36.gif]matat!, no calia que et curresis tan el dibuix [Imagen: smiley36.gif]es nota estás aburrit.

Se m'ha ocurregut que si vols possar 4 acuaris en contes de 3 com tinc jo, pasaries de tenir 45 kg per pota a tenir 60, per tant crec que no estaria malament que asseguresis la base situant un reforç just al terra envoltant les 4 potes, com si fesis una alta base per un acuari, d'aquesta manera segur que les potes no es doblegarien Wink de totes formes només sortint 20 cm per sota no crec que hi hagi cap problema.
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)
He anat a informar-me i sorgeixen dues opcions:

- Opció A: montar les 4 barres de 2 metres d'alt, i comprar 4 estanteries d'aquestes de xapa de 40 x 60 pero les veig una mik poc fortes...

- Opció B: Posar 4 guies a cada prestatge, i una placa de fusta.

En els dos casos posaria escuadres a tots els angles ara la pregunta és quin tipus de prestatge? surten per l'estil de preu...

Salutacions!

PD: edu el dibuix no son ni 2 min... ja t'ho ensenyaré...Edited by: Aleix Llovet

Els prestatges no semblen gaire forts, pero a part, segurament només vindran fixats al suport per uns claus (segurament 4), per tant la tindrà menys punts de suport quesi poses l'acuari sobre dos barres.

Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)
venen fixats per 8 punts pel que suposo k fare aquesta solució ja que es més senzill i em penso que aguantara de sobres... agafaré barres de 40 mm que potser aguantaran més que les de 35 mm i si el prestatge fa 40x60 doncs em sobrará 1 cm per banda... justet pero hi cabrá de sobres...
Aixi tampoc tallo cap barra.

Salutacions!

Carai!

A on tens previst posar aquesta bateria? Serà xula Confusedmiley4:

I quin sistema de filtraicó tens pensat? Independents per cada acuari? Suposo que els fins son per reproduir peixos, Taeniacares? WinkSi vols criar algun alevi d'escalar, per postes no sera...

Viam quan poses les fotos del muntatge!

Clàudia
Si la filtració es idependent de cada acuari com a les botigues, filtre interior.

Ho posare a casa Confusedmiley4:

per engorde de cries Smile

Salutacions!
Una mica més elaborat...

[Imagen: paret1.jpg]

[Imagen: paret2.jpg]

En principi posare estanteries i 32 escuadres amb 96 tornillos, per altra banda anirá agafat per 4 punts a les dues parets.

Espero que sigui suficient...

Al final ha quedat així:
[Imagen: P1220034.jpg]

Ara falta posar els aquaris

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  aquari 600 litres. oscar13s 4 2.582 24-08-2014, 00:12
Último mensaje: ismacarv
  cola per acuaris lampibcn 0 1.098 02-06-2014, 19:24
Último mensaje: lampibcn
  em supura aigua acuari 240 litres chasis2 9 3.913 25-07-2013, 23:11
Último mensaje: chasis2
  Iluminar una bateria de killis, facil y rapido. dboodb 7 4.275 27-06-2012, 12:02
Último mensaje: ismacarv
  Modificació pantalla 96 litres yuyumdv 11 4.113 10-12-2011, 17:31
Último mensaje: yuyumdv
  Algú amb experiència muntant acuaris... MIJABA 32 13.958 07-04-2011, 21:43
Último mensaje: dboodb
  Brico-aquari de....4.000 litres !!!! Jaume71 6 3.087 03-06-2008, 18:43
Último mensaje: Ernesto

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)