Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Primera vegada
Bón dia a tothom

Fa bastant temps que hem conecto per veure que és el què passa en el món dels acuaris de la meva ciutat, peró fins avui no m´havia registrat.
La meva propera idea és la de fer-me soci de l´AAB...peró m´estimo més fer-ho al gener així la cuota em servirà per tot l´any 2007 Confusedmiley4:

Porto amb aquest hobby fa uns 12 anys , vaig començar als 19 amb un acuari d´aigua freda de uns 25 l amb un munt de cometas què , com és normal, van morir.
Des de aquest de 25l sense filtre amb un canvi d´aigua cada 2 setmanes etc... ha plogut molt i poc a poc he agafat una mica d´experiència ....encara que hem considero un principiant quan veig les persones que còrren per aquest món.....veritables mestres!!!!!!

Ara tinc a casa la meva nina de 270l d´escalars . És una petita i mal feta reproducció del habitat d´aquests peixos que , jo, trobo tant macos Wink .Tinc 6 escalars ( 3 parelles ) que viuen acompanyats de uns 20-25 cardenals i 7 corydoras . També tinc tres acuaris nussos de 60l per les postes de cada una de les parelles.
I aquest estiu com que ens hem quedat sense vacances, ja que no coincidia amb les dates de la meva parella , he estat de "manitas" i he aconseguit acabar l´obra mestre del menjador 750l , pels discos.L´acuari ( vidre ) el vaig "adoptar" d´un amic que va tenir una nena i va haver de triar .....o la nena o els peixos.....després de molt meditar va optar per la nena!!!!!!!Big Grin
Té tres filtres , tots cassolans, de 1500l/h , un de filtració mecànica, un de biol.lògica i un altre amb turba i és el que aprofito quan haig de fer servir el carbó.La il.luminació ( que la vaig fer a l´agost ) està feta amb 3 HQI de 150w. El dia 5 vaig plantar i el dia 18 vaig ficar el discos.
3 Blue diamond, 2 marlboro....Coll.....ns!!!! pensava que més o menys serien con els escalars.....i no!!!!
Van estar fins el dia 22 sense menjar!!!!!!
Si que són "tiquismiquis".El dia 29 va morir un dels marlboro, segons un amic que porta anys amb els discos va ser per la malaltia del "Torneo".Però..."a las penas puñalás" i aquest amic en va donar tres més ( marlboro amb deficiències ...segons ell).

Doncs ja us he explicat una mica ( o molt.... ) com és la meva vida acuarófil.la.Desitjo poder ser útil en qualsevol dubte que us pugui sorgir(escalars) i que em doneu una empenta amb els discos.

Fins aviat

Francesc

PD. Es pot visitar l´AAB sense ser soci??
Hola Francesc,

Benvingut a la AAB!

1.- Ja trigues en passar-te per la AAB! Wink ... avui sembla que potser hi anirem alguns (jo espero que sí, en Marc Sisa, en David, en Salva m'ha dit que potser...) No cal ser soci... pero si entres ja te'n farem! jejeje Es el local de la APY (Asoc. Patrones de Yate) que ens cedeixen amablement les seves instal·lacions. Normalment quedem els dimecres al vespre (entre 20:30-21:00) i xerrem una estona, irem els aquaris que hi tenim....

2.- Parla amb en Marc Martínez, el tresorer, que possiblement et fará soci sense haver de renovar després al gener, o pagant només la part proporcional... no sé còm va ara... (pensa que ens fan el 10% de descompte a moltes tendes)

3.- Veig que ets bricomaíac dels canyeros... tu i jo serem amics! Cool

A reveure Big Grin
hola Francesc

benvingut
pasat avui pel local i ens expliques mes coses dels teus acuaris, salva te discos et podra aconsellar i en quan el jaume es el nostre mcgiber podreu intercambiar "tecniques"
en quan a la quota de soci si no recordo malament varem acordar que es pagaba la meitat de l'anualitat mes l'alta que si no recordo malament serien 12€ mes 6€, pero no fa falta que siguis soci per vindre nomes demanem una mariscada Big Grin

salut i fins despres

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Curiositat: Possiblement la primera referencia als beta a Espanya Jaume71 4 3.657 07-03-2009, 17:34
Último mensaje: Petxinot
  AJUDA: Primera Posta de cacatuoides Jaume71 18 9.898 09-11-2004, 18:53
Último mensaje: Xavi

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)