Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
planaries fotosintàctiques
hola a tota tinc un problema gros amb les malaides planaries,ja són legió, al principi eren unes poques i hem van recomenar treure-les per succió de una amb una, desprès de dies i dies hem vaig afartar,i hem van recomenar deixarles perque no eren perilloses,i ja començarien a degenerar soles i desapareixerien totes soles, desprès de un parell de messos sense tocar-les hi ha multitud per el terra, les roques , els vidres...
que hem recomaneu?, tornar a la succio?
gracies a tots
fotosintáctiques??????????????????????????

De què ens estàs parlant exactament... perquè tampoc em quadra que unes planàries (són cucs) puguin ser fotosintétiques tampoc Confusedmiley3:
hola jaume
en la revista Especial Acuario Práctico nº6 a la plana 51 hi ha una fotografia d´unes planaries fotosintètiques en una sinularia dura, tinc milers
si et semblan curioses et puc regalar un cabàs plè Big Grin

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)