Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eliminar humitat.....com?

Tinc un problema d'humitat:

- Tinc ficat un criadero a la bodega de casa, i l'evaporació inevitable d'aiga, genera humitat a dita bodega.

Hi haalguna sol·lució miraculosa per eliminar-la o al menys reduir-la?

Edited by: Francesc V.

Hola

Doncs suposo que augmentant la ventilacio ajudaries bastant, pero potser no hi ha gaires finestres si es una bodega.

L'altra opcio son uns deshumidificadors que venen que tenen forma d'una capseta petita, pero allo serveix per solucionar problemes petits... I s'ha d'anar canviant cada x temps, aixi que no se si et sortiria massaa compte... A part de que potser no seria ni efectiu.

L'altra es intentar evitar l'evaporació al màxim,ajustant be les tapes dels acuaris per a reduïr-la tant com sigui possible.

I finalment la opcio mes cara que es comprar un deshumidificador elèctric (no se quan valen), que segur que amb aquest si que et baixaria la humitat.

Sort!

Clàudia

Hola,

Intentaré aportar la meva experiencia amb el problema de les humitats Confusedmiley17:

Vaig viure a Galicia uns 3 anys i cansat de tanta pluja vaig tenir que comprar un deshumidificador, pq la humitat era insoportable [Imagen: smiley5.gif]

Treia mes o menys uns 5 litres d'aigua cada dia en època de plujes (imagina...). L'unic q tensq fer es conectar-lo, escollir la potenciaq mes et convingui i buidar la cubeta q porta quan estigui plena. Em va costar unes 40.000 pts de les d'abans (pero segur q n'hi han de molt mes baratos). Si posas un d'aquestssegur q eliminas tota la humitat Wink

aixo si.. tanca be els teus aquaris, no sigui q xucli de mes..

A la página del Corte Ingles tens alguns models-> http://hogar.elcorteingles.es/secciones/...buscadorho g.asp?texto_seek=deshumidificador Edited by: Jaume Izquierdo

Moltísimes gràcies:

De moment he obert la única finestra que hi ha. Suposo que si vull eliminar o almenys reduir la humitat, tocarà comprar-ne un......i es que a parts dels aquaris, hi ha 2 dipòsits de 22000 litres que recullen l'aigua de la pluja i van de conya per la rentadora irentaplats Wink

Moltísimes gràcies.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Eliminar medicament de l'aigua Josep A. 3 2.216 16-06-2006, 23:42
Último mensaje: Alberto Maceda

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)