Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Platty cec
Hola amics

Feia dies que no escrivia i ara aprofito per fer algunes consultes. Aqui va la primera

Fa uns tres mesos em van criar uns plattys (se que no te ni mèrit ni són de gran prestigi, però és la primera cria del meu 350 i em fa ilu:p ) Donc be, les cries (només van sobreviure dues) ja estan lliures per l'aquari, fora de perill i he observat que una d'elles no creix gaire i que sempre està a la superficie. Observant-la amb detall, he vist que te els ulls molt estranys i demostra no veure absolutament res. Procuro que mengi i va aguantant, però és molt petita i fa certa pena.
Heu passat per una experiència similar? Puc fer alguna cosa per ella?

Ja em direu. Gràcies
Hola, no se si seria posíble que penjis una foto en aquest post, de moment jo penso que el més important es que menji, mentres el peix menji no et procupis, ai´`o si, al no tenir cap imatje no podem saver l'estat dels ulls del peix, jo noe s que sigui cap expert però es posible que algun consell et pugui donar, de moment et diré que no pensis de trirarlo per el bater o coses similars perqué el peix et faci pena, penso que per molts defectes que tingui mereix viure, no te insinuat que tu tinguis la idea aquesta somplement te dit el que jo opino. Doncs si pots penja algunes fotos i ja et direm algo.

Bona sort

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Ull blanc < platty > jvinast 10 9.225 28-03-2007, 08:26
Último mensaje: Marcos Flores

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)