Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
disc malalt
Hola a tots, necessito ajuda urgent, tinc un disc malatl, respira molt rápid i incontroladament, fa ondulacions amb el cos repentinament, te tremolors seguits, no menja, de vegades replega les aletes, ralles verticals molt marcades i colors una mica enfisquits, ahir estava perfectament, menjava i tot anava normal.

Ahir a la tarda vai fer un canvi amb aigua destilada d'un 25%(25l.).
Avui al migdia he analitzat l'aigua, se que avans de 24 hores despres de haver fet el canvi d'aigua els resultats no són exactes, pero hos donc el que m'ha sortit:
PH:6,5
GH:7
No2:0,1
KH:5

No se el que pot ser, em temo que sigui algo bacterial, o algo de l'aigua que no l'hi agrada.
No le medicat encara, fins que ningu em dongui consell, neccecito ajuda urgentment.
te pinta d0enfermetat parasitaria pel que estas indicant, ara es extrany aquest empitjorament tatn rapid. Mira la resta de companys que no tinguin res y busca mes sintomes a la pell si no veus res mes separa'l i tracta'l amb algun desparasitador. Di dospites de quelcom bacterià perquè? Si es aixi baixa la temp. pero si el tema es parsitari es millor q la pugis. Mirat aixo potser algun et serveix:

http://www.drpez.net/panel/showthread.ph...lubendazol

http://www.drpez.net/panel/showthread.ph...ight=kmno4

http://www.drpez.net/panel/showthread.ph...=helmintos
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]
Hola Marc, gracies per la informació, el disc la mateixa tarda es va posar del tot normal, no se que li passa en aquest aquari que els peixos fan akests canvisBig Grin
pos nada me alegro ke este bien.Smile
Parece ser ke lo ke le afecto fue el cambio de agua...para la proxima vez cambia el 10% de agua un dia y otro 10% un par de dias mas tarde. Es mejor hacer cambios de agua mas pekeños pero mas segidos ke uno grande de golpe.

Cuantos discos tienes? 100 litros van bien para una pareja o para algunos discos pekeños pero para discos grandes no... el apelotonamiento les estresa y les hace mas vulnerables a las enfermedades.
Hola JMª, tengo 4 discos, dentro de vastante tiempo intentaré convencer a la familia para un 200 litros, pos no me cojen muchas enfermedades, los tengo des de hace 1 año i no se me ha muerto ninguno.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  disc malalt!!!! albertus 0 1.831 06-03-2007, 21:18
Último mensaje: albertus
  Escalar malalt? Silvia 4 3.303 08-09-2005, 08:54
Último mensaje: Silvia

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)