Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aquari marí complicat
Hola, sóc un novato en això del marí i he pogut montar un bon aquari gràcies al Pedro, la seva dona i tota la tropa.
El cas és que ho varem possar complicat perquè l'aquari està a terra i per aquest motiu no té skimmer. A més és tan sols de 45 ltrs.
Vam començar amb 7 kg de roca viva i poc a poc hem anat fent coses.
Ara tot just fa 2 messos i mitj que el tenim i sembla que tot roda a la prefecció.
Tenim 2 pallassos, un cofre, i gobio, 1 estrella de mar de les de fons, 5 cargols, un "cargol aspirador", un hermità, una gamba vermella i un spirògraf.
La roca comença a florir i tot plegat agafa un moviment molt bonic.
Us ensenyo alguna foto que hem fet, esperem que us agradi.
S'accepten i s'agraeixen els consells.

http://www.aquarimari.blogspot.com

el blog és nou i l'hem d'ordenar però de moment és el que hi ha.
Hola Alex, jo no se gaire d'aquaris d'aigua salada, pero el que si se es que si tant sols és de 45 l. el cofre no et viurà gaire bé, es un peix que es fa grandet i penso que 45 litres es molt poc per ell. Per tot lo altre l'aquari esplèndit, jo men volia fer un pero com tant sols tinc 15 anys y en cara no em guaño la pasta no mo podia permetreBig Grin, així que m'hauré d'esperar uns anys per poderme montar un aquari marí.
El nano te molt bona pinta Wink

El cofre com et diu l'albertus no es un peix per un aquari de 45 llitres.
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)
ostres, i ara que puc fer amb el cofre?. De moment se'l veu molt panxo.
Doncs si vols encara el pots deixar un parell de mesos amb tu i avans de que l'aquari se li faci petit vendrel o canviartel x algun corall. Peixos no, mira jo em vai estar a punt de fer un de 100 litres i era el tamañ just per una parella d'ampimprio ocellaris, que son els peixos pallasso que tu tens, així que jo em quedaría amb la perella de ocellaris i ja está, tingues en conta que en els peixos d'aigua dolça es conta 1 litre per centímetre de peix més o menys, en canvi amb els d'aigua salada és molt més.
La femella pallasso no para de "restregar-se" en l'anèmona i està treient la sorra del terra i m'ha deixat el vidre del fons vist. (fa molt bé d'excavadora). És possible que vulguin criar? com ho puc saber?
Merci

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  L'acuari marí d'en Jordi novato 6 3.032 05-12-2017, 08:32
Último mensaje: novato
  Sal per fer aigua aquari mari jfauri 2 1.604 20-09-2015, 15:19
Último mensaje: jfauri
  El meu marí al juliol de 2013 Salvador Borràs 24 7.605 27-01-2014, 18:49
Último mensaje: mescolar
  Em presento, el meu mini-nano aquari! lupodove 37 11.487 04-10-2013, 00:04
Último mensaje: lupodove
  Qui No sap de qui és aquest aquari? Salvador Borràs 2 1.509 30-07-2013, 21:29
Último mensaje: MIJABA
  ajuda per montar el meu primer mari francesc 4 2.235 28-05-2013, 19:56
Último mensaje: mescolar
  Reset del meu aquari marí albertus 17 5.775 20-11-2012, 00:27
Último mensaje: pavon
  L'aquari de Waki Salvador Borràs 3 1.879 14-03-2012, 17:56
Último mensaje: kelele
  The Opera-Reef (L'aquari de Venezzo i Viktor) Venezzo 42 15.303 29-12-2011, 23:59
Último mensaje: david29
  Al final el 250L será marí, coralls tous, i ja tinc el primer habitant!!! MIJABA 4 2.202 27-02-2011, 01:44
Último mensaje: Olivier

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)