Temas: 13
Likes Given: 0
Registro en: Jan 2004
Hola,
Bé, la qüestió es prinicpalment aquesta, quant de tems pot tardar un ancistrus en mostrar la seva sexualitat?
En tinc un ja fa més d'un any, i encara no te "banyes", amb quina certesa puc afirmar que es femella?
Salutacions
Lluís
•
Temas: 174
Potser es tracti d'una femella jo en tinc un de fa uns vuit mesos i ja les mostra y un altre de fa un anyet y poc y les mostra clarament. Quina especie d'ancistrus son?
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR][/COLOR]
•
Temas: 5
Hola
Doncs en el meu cas el creixement dels ancistrus no es gens homogeni. Alguns creixen molt rapid, altres poc pero de cop fan una estirada...
Aixi que mes que per l'edat jo ho calculo més per la mida. Quan fan uns5-6 cm de llarg diria que es comencen a diferenciar els sexes. Si es mes gran i encara no te banyes s'haura de suposar que tens una femella.
Salutacions!
Clàudia
•
Temas: 13
Doncs si, en efecte deu ser una femella.....
Ara deu estar per sobre dels 7 cm.(Encara que fa bastant temps que no prenc mides)
Salutacions i gracies
Lluís
•
Temas: 191
Crec que una mica més petits ja es poden diferenciar sexes, d'un 4 cm ya es veuen els bigotis. S'ha d'anar amb compte perquè a vegades les femelles també els tenen però generalmente només en la periferia de la boca y curtets.
•