Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comença el muntatge
Res que no puc possar les fotos. Un altre dia serà. Bon Nadal a tothom
[Imagen: Imagen074.jpg][Imagen: Imagen067.jpg][Imagen: Imagen059.jpg]
Bueno primer Bon Nadal a TOTHOM. Despres com lo de les fotos encara no es lo meu, aqui us deixo unes del començament del meu acuari 125l. Ja u sé es com un " Mojon" encara, pero ja anirà agafant color, segur. Bueno si voleu dir o aconsellar no deixeu de fer-ho. Ah per cert m´agradaria possar moltes plantes,quines m´aconselleu segons aquest aquari. Els troncs evidentment s´han de possar bén collocats.Bones festes a tots.
Hola Oscar, de plantes t'aconsello que primer posis les de creixement rápid, si preguntes a les tendes per plantes de creixement ràpid segur quer alguna en tindrán. Quan portis un temps amb l'aquari ja pots posar les de creixement lent com anubias per exemple.

Bones festes Wink
Per cert, en aquest aquari hi quedaría molt bé un amazónic amb bastantes plantes unes corydoras i una parelleta d'escalars. O corydoras i un grupet de cardenals o neons.

Bueno això és desisió teva. Big Grin

Bones fetes. Wink
[Imagen: DSCN2042.jpg]Bueno us deixo una foto de com va quedant aixo. Ja se que son pocas plantes,pero vull anar a poc a poc i anar possant segons vegi com queda. Si algu vol dir la seva que u digui que per aixo posso la foto. Per cert quines quedarian bé segons vosaltres. Gracies. Les pedras de moment per que aguantin el tronc.[Imagen: DSCN2039-2.jpg]
De moment te molt bona pinta, com dius tu falten plantes, posa algunes plantes baixes a la parte delantera del aquari.

Per cert, et segueixo dient que aquí dos escalars els deix segurWink, bueno segur no, només si els pose, o sinó una parella d'altums que són espectaculars.

De peixos petits pots posar corydoras de fondo, y algún cardenal que no sigui de molt petit tamañ.

O bé pots fer un aquari dedicat als dólars de plata que és un peix de la família de les piranyas, però es vegetarià, no es molt gran i es completmament platejat, encara que hi han molts tipus de serrasalmids vegetarians que tenen molt més color.
Demà dijous podo.... si vols plantes podem quedar divendres. Passo per St Cugat a les 16:30 per agafar l?Arrabassada cap a Barcelona... no sé còm ho tens des de Valldoreig.

Fa realment massa temps que no podo... tinc plantes per a avris si algú hi està interessat.

Básicament ambulia y rotala indica. També molts micro-esqueixos de falguera de java (helecho de java) var. windelow.
Algún brotet de cryptocorine (no sé quina ara.... una de les típiques amb tija llarga i fulles allargades... wenediti o alguna cosa així)
Jaume, si et sobra una mica de poda a mi m'interesa.

Necessito plantes de creixement ràpid per combatre unes algues... Tinc un brot de filamentoses i verd punt.

Gràcies
Et dic algo. Deixem un teléfon si us plau
Te molt bona pinta l'aquari Wink, m'agrada molt la forma del tronc de la dreta.

La Ceratophyllum demersum ja veuras que es de creixement massa rápid, et cansaras d'anar-la podant cada setmanaBig Grin (o menys!)

Una parella de escalars "normals" són una bona opción peró no p.altum, un acuari de 125 litres es massa petit per a ells.

Has pensat en un grup de Nannostomus....??
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Nou muntatge - Projecte Tanganika Inside!! MIJABA 9 6.141 03-08-2010, 13:20
Último mensaje: MIJABA
  un que comença Astu 16 8.349 15-03-2009, 20:59
Último mensaje: albertus
  muntatge aquari Damaris3 22 10.376 08-02-2009, 12:23
Último mensaje: Damaris3

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)