Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
aquari
Hola a tots, bueno, doncs escric aquest post per fervos una pregunta una mica inusual.

L'altre dia em vai passar per aquapasión i vai veure a l'entrada uns aquaris molt petits on a un hi tenen un picoreef vai preguntar el peru i em van dir 250 euros, el preu em va semblar de fábula però avans de decidir re m'estic plantejant un dubte... Laquari sería per la meva havitació, la qual cosa no vull que faci gaire soroll el filtre, no se quin filtre em recomaneu ja que alla hi tenen un de motxilla no se si sabreu de quin hos parlo, transparent i bueno semble ser extern.
Hola a tots, hi han novetats, al final lo mé segur, no del tot pero segurament, em quedaré amb un 20 litres amb ventiladors, filtre, llums i tal incorporat, lo altre el que faré serà posar roca morta ja que a aquapasión els hi he dit que vull anar mol a poca poc amb el tema del aquari i man dit que si ho vull fer lentament que millor que utilitzi roca morta que m'estalvio molts diners, bueno pos això, posaré uns 5 kg, pero lo demés m'espreraré uns 3 mesos deixantlo madurar, després posaré algún corall tou i de peixos no se que hi podría anar bé, havia pensat amb una parella d'ocellaris i punt però molt em penso que serà molt petit aquest aquari per ells.
Hola, et pot quedar molt guapo.
El Pedro de aquapasion em va comentar que aquests filtres de motxilla no van del tot malament, però utilitza el perlón com a element filtrant. Va molt millor.
L'únic que et puc dir és que et deixis assessorar per ells, perquè, per a mi, són els millors en aquest tema. (és una opinió personal però sé que recolzada per molta gent).
Bona sort, ja ens tindràs informats
Finalment m'he quedat amb un aquari de 38 litres amb ventiladors, llums i filtre incorprat.

He comprat corail com a substracte, i 6 kilos de roca morta, encara que en treuré un de roca morta i posaré 3 de viva, la carga bacteriana bé a ser la mateixa però la roca morta tarda més a tenir la que porta la roca viva. Al meñs això m'han dit a aquapasión, que amb la morta m'harué d'esparar més temps a posar coses ja que tarda més a tenir la carga biològica que té la roca viva, però pel preu val la pena esperar Smile, tot y així intentaré aconseguirne a bon preu de la viva Wink

I si alex, ho he comprat tot a aquapasión, ara a esperar 2 o 3 mesos fins que l'aigua estigui amb condicions, llabors ficare algún corall tou i altres invertebrats, de peixos vull posar ni que sigui un peix ja que m'agraden molt, mentres em pugui acceptar menjar sec i sigui bonic.

A veure que opinen els veterans amb el tema.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Sal per fer aigua aquari mari jfauri 2 1.826 20-09-2015, 15:19
Último mensaje: jfauri
  Em presento, el meu mini-nano aquari! lupodove 37 12.903 04-10-2013, 00:04
Último mensaje: lupodove
  Qui No sap de qui és aquest aquari? Salvador Borràs 2 1.689 30-07-2013, 21:29
Último mensaje: MIJABA
  Reset del meu aquari marí albertus 17 6.549 20-11-2012, 00:27
Último mensaje: pavon
  L'aquari de Waki Salvador Borràs 3 2.080 14-03-2012, 17:56
Último mensaje: kelele
  The Opera-Reef (L'aquari de Venezzo i Viktor) Venezzo 42 16.790 29-12-2011, 23:59
Último mensaje: david29
  ja tinc el nou aquari!!!! albertus 12 4.814 04-02-2007, 00:11
Último mensaje: albertus
  Blog aquari actualitzat alex 44 4 2.294 31-12-2006, 16:11
Último mensaje: Marc Martínez
  Aquari marí complicat alex 44 5 2.939 19-12-2006, 00:50
Último mensaje: alex 44
  aquari 60 litres albertus 6 3.075 09-10-2006, 20:26
Último mensaje: Edu O.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)