Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
A on comprar caridinas?
Hola, sóc el bookmark, he tingut problemes amb el meu usuari i m'he hagut de tornar a registrar.

Algú de Barcelona que hagi fet una volta per les tendes, ha vist caridinas japonica?

Aquest divendres vull anar a comprar-ne i no sé a on, i si algú n'ha vist que em digui a on així m'estalvio voltar per Barcelona.

Gràcies!

Bon any!
Hola, jo et recomano que avans de voltar com tu dius truquis a les tendes, jo normalment en veig a floraqua de caridinas, però no se de gambes i no se si és la japonica o no, per això et recomano trucar avans, ja que un usuari et pot dir una tenda però el dia que hi vagis pot ser que no en quedin, bueno ja m'entensWink

Sort amb les caridinas.
Hola Bon Dia y Bon Any
En Barcelona yo no sabria decrite donde encontrar caridinas japonicas, pero aqui en Mataro si que tengo controlada una tienda donde me parece que tienen una veintena de ellas si te interesa y te puedes despalzar mandame un mail y te doy la direccion.
Un saludo Oscar
Hombre Oscar!!! me pillas con el móbil en la mano mandándote un mensaje!

Veo que la operación de ayer bién, no? Confusedmiley2: Confusedmiley4:

Nois, no ve a quento amb aquest post però agafeu-vos que venen corves!... com en ajuntem aquet home i jo a fer invents! Cool Big Grin
En el barnaquari ahir vaig anar i tenien
Hola, gràcies a tots.

Barnaquari em cau una mica lluny... i depèn d'aquí hora i vagi potser em cau més aprop Mataró. Però gràcies ExTiNtS, ara ja ho sé.

Os-Ikaro, t'he enviat un privat per saber la tenda de Mataró.

També trucaré a Hobby Peix que és la que em cau més aprop venint de Badalona.

Jaume71, quina por que fas!!!

Bon any a tots!

Marc
Bufff...

Aquest cap de setmana he anat a 3 tendes, Barnaquari, Hobby Peix i en una especialitzada de Badalona, en les 3 hi havien caridines japoninques.

Lo sorprenen, els preus: sense dir noms i no amb l'ordre que he dit les tendes, en una valien 4,20€ cada una, en una altra tenda 1,80€ i en una l'altra 0,95€.

Si creieu que heu de tancar el post per dir preus de tendes doncs el tanqueu.

Només volia informar de la varietat de preus que es pot trobar.

Apa siau!
pozi, i si mires mes tendes tindries mes preus, i crec que el majorista es el mateix, per tant el mateix preu de sortida

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  CO2 - Donde puedo comprar EL MEJOR PACK GEO 5 4.138 02-10-2014, 14:34
Último mensaje: GEO
  Discos - Donde comprar Nazarethy 6 5.061 21-04-2013, 19:58
Último mensaje: Nazarethy
  ¿QUIÉN SE APUNTA PARA COMPRAR EN CANTIDADES GRANDES? Barcelona VIDAL LORA 6 4.989 23-01-2011, 04:36
Último mensaje: VIDAL LORA
  Comprar aquari nou, consells? Jakemate 15 10.639 28-05-2010, 20:23
Último mensaje: cristina.c
  que tipo de equipo de osmosis comprar para discos bradock1340 4 3.044 28-07-2009, 01:29
Último mensaje: bradock1340
  On es pot comprar peixos un Diumenge? JaumeG 8 4.988 24-02-2009, 23:04
Último mensaje: Mons
  A on puc comprar unes ulleres per un escalar? calatrons 2 2.653 29-11-2007, 15:19
Último mensaje: calatrons
  Alguien provo las caridinas multidentatas con botias ? chevro 3 3.770 15-10-2007, 16:21
Último mensaje: Lochapowa
  Carbon activo, donde comprar?? Edu O. 1 2.141 24-02-2007, 15:10
Último mensaje: David
  ¿donde comprar daphnia y ciclops liofilizados en bcn? juliánh 5 4.506 05-11-2006, 15:18
Último mensaje: Edu O.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)