Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ja tinc el nou aquari!!!!
Hola a tots, doncs ja ja una mica més de 2 setmanes que tinc un nano reef de 38 litres fincionant amb roca viva d'indonesia, i una capa de sorra coralit, a la roca hi han tubicoles, algúns pòlips que no men recordo del seu nom, una estralla de mar petita, en fi varies coses.
Ficaré un parell de tomàquets de mar (Actinia equina), i 3 ermitañs per cortesia de Josep EscrivanoWink

Una parella de Nemataleotris decora.

Una lismata amboinensis.

I varios coralls tous, potser una estralleta de mar i tot.

Si creieu que hi ha massa cosa o algo accepto ceixesSmile
Hola,

Potser el que no ficaría sería la estrella de mar, en general totes acaben morint sobretot per innanició.

Els decora són un peixos molt macos peró tenen bastanta fama de saltadors, jo primer m'asseguraria d'aixó.

Possa alguna foro de l'aquari, encara que només sigui amb rocaWink

P.D. Ja he esborrat el teu missatge anterior
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)
Hola Edu, l'aquari està tapatWink
Jo volia ficar unes himenocera elegans o picta, però estava dubtant entre la estrella de mar, i em sembla que només menja estralles de mar, en cas de que no fos així i acceptes menjar sec i conjelat les especies que mantindria en el meu aquari serien, una parella de Nemateleotris decora, 1 lismata amboinensis, 2 Himenocera elegans, i la resta corall tou.

Per cert, tinc un problema amb les algues, l'aquari n'està plè i no se que hi podria ficar, algún cargol o no sé.

Per cert m'havia deixat les actinies i els 3 ermitañs.

Els canvis d'aigua seràn 10 o 15 litres cada 2 setmanes.
Hola,

Has mesurat els parámetres?? Segurament com es normal deus tenir algún pic. Jo aniría retirant les algues manualment i si pots afegir una mica de caulerpa perque vagi creixent y et vagi eliminant els nitrats d'una manera natural. A mesura que vagi creixent la vas treient. Després d'un temps quan tinguis tot estable la pots reure totaWink

Estic bastant en contra d'afegir "potingues" a l'aquari de tipus comercial per tant sempre intento evitar a tota costa afegir resines anti**** o reductors de *****, per mi quant menys coses millor, més equilibrat estarà l'aquari.

De moment tingues paciencia, les algues son totalmente normals en la maduració d'un aquari. De moment pots afegir algún cargol perque t'ajudi amb la tasca d'eliminar les algues.
Blog AAB Blog GCK

Album (en construcción)
Hola Edu, jo divendres aniré a aquapasión a que em mrin l'aigua, vaig parlar amb el Pedro i em va dir que em donaria uns cargols, ara no men recordo del nomSmile
Hola,

Demà marxo uns dies fora amb els amics, diumenge suposo que ja estaré de nou per Barcelona. Si vols tinc algun cargol per donar-te que van molt bé per eliminar algues. Són del Atlàntic que me'ls va enviar un amic de Pontevedra, no hi ha cap mena de problema amb els coralls i aguanten la temperatura dels nostres aquaris. Si vols et puc donar uns quants, crec que suficients per eliminar les algues del teu aquari.

En quant tinguis els paràmetres i les algues controlades també et podria passar algun corall tou per que comencis Wink

Agregam per quedar i de pas et dono alguna foto dels meus aquaris per la teva web Wink
Blog AAB Blog GCK

Album (en construcción)
Uffff k mala pinta.... massa amabilitatWink

Es broma Edu, moltes gracies ja et tinc agragat a la meva llista de contactes.
Nitrits 0,1!!!!!
Anàlisis dia 26/1/07

PH:7,8
KH:15
Ca:460
No2:0
No3:5
Dsd:1024
NH4:0

Primers inquilins:

Una pila de cargols trubo laminiferus

I una anemona heteractis aurora petita, avui m'ha menjat aremia.

Per cert si algu vols vendre algun invertebrat que pugui estar en el meu 38 litres pos perfecte, o bé que es pugui tallar o esqueixar com la heteractis aurora.
Que pasada! también le dáis al marino... he visto muy pocos, pero la verdad es que son absolutamente maravillosos.. Lo que me habían dicho es que para montar uno marino hacía falta que sea bastante grande, me habían hablado de minimo 300 l, y cuando he leido lo de los 38l he flipao!! ¿se puede montar en uno de ese tamaño? ¿es verdad que es tan complicado como se dice conseguir que el marino tire para adelante, comparao con el tropical de agua dulce? ¿y de pelas?
Saludos!

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Sal per fer aigua aquari mari jfauri 2 1.893 20-09-2015, 15:19
Último mensaje: jfauri
  Em presento, el meu mini-nano aquari! lupodove 37 13.400 04-10-2013, 00:04
Último mensaje: lupodove
  Qui No sap de qui és aquest aquari? Salvador Borràs 2 1.768 30-07-2013, 21:29
Último mensaje: MIJABA
  Reset del meu aquari marí albertus 17 6.796 20-11-2012, 00:27
Último mensaje: pavon
  L'aquari de Waki Salvador Borràs 3 2.166 14-03-2012, 17:56
Último mensaje: kelele
  The Opera-Reef (L'aquari de Venezzo i Viktor) Venezzo 42 17.663 29-12-2011, 23:59
Último mensaje: david29
  Al final el 250L será marí, coralls tous, i ja tinc el primer habitant!!! MIJABA 4 2.513 27-02-2011, 01:44
Último mensaje: Olivier
  aquari albertus 3 2.319 05-01-2007, 03:27
Último mensaje: albertus
  Blog aquari actualitzat alex 44 4 2.380 31-12-2006, 16:11
Último mensaje: Marc Martínez
  Aquari marí complicat alex 44 5 3.051 19-12-2006, 00:50
Último mensaje: alex 44

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)